Bütün Çabalarım Boşa Gidiyor Yardım Lütfenn..

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve burak1905 tarafından 3 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. burak1905
    Offline

    burak1905 Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    merhaba arkadaşlar.daha önce 7ay fitness yapmıştım ama göğüsüm bir türlü şekil tutmadığı için sinirlenip bırakmıştım sporu.daha sonra hastaneye gittim jinekomastimi var diye 8mm bi yağlanma çıktı bende şok olmuştum jinekomasti olmamasına.neyse kan değerlerime baktırdım testosteron seviyem 3.25 çıktı düşükten biraz fazla çıktı.test sonuçlarımı kaybettiğim için şuan tüm sonucları yazamıyorum diğer değerlerde normal çıktı.şuan 2 aydır tekrar başladım spora.whey protein tozu+kreatin kullanıyorum en ufak bi gelişim yok yine.her sabah 3 yumurta öğlen yulaf yarım yağlı süt akşam tavuk,et ara öğünlerde ceviz yiyorum en ufak bi gelişim yok artık sinir oldum nasıl bi genim var.1.82 boyum 76 kilom 21 yaşım ve %17 yağ oranım var yağlı ektomorfum.2 yıl öncesine kadar antidepresan kullanmıştım 1 yıl boyunca acaba ondan dolayı vücudumda östrojenmi kaldı acaba.vücudumdaki östrojeni nasıl atabilirim?nasıl bi yol izlemeleyim arkadaşlar bi türlü gelişemiyorum lütfen yardım edin..
     

    Ekli Dosyalar:

  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Önceki 7 ayını unutarak kendini yeni başlayan olarak görmelisin. Nasıl bir antrenman sistemiyle çalıştığını bilmiyorum ama bu seviyede en hızlı gelişimi haftada 3 kez full body antrenmanlarıyla alırsın.

    Klasik hata olarak ne yediğinle ilgileniyorsun, ne kadar yediğinle değil. Bunu forumda çok yerde dile getirdim, genelde katılınmıyor ama öncelikli olarak ne kadar yediğinle ilgilenmen gerek. Yani ceviz mi yedin, tavuk mu yedinden ziyade kaç kalori aldığını anlaman gerek. Vücudnun kas kütlesi oluşturabilmek için günlük kalori ihtiyacını karşıladıktan sonra elinde kullanabileceği malzeme kalmış olması lazım, bunu sağlamak için günlük kalori ihtiyacından fazla kalori alman lazım. 182 boyda muhtemelen günlük alman gereken kalori miktarı yaşam tarzına göre de değişmekle birlikte 3000-3500 arasıdır. Bu kadar kalori alıyor musun? Hiç hesaplamadım dersen, hesaplamaya başlasan kendine yardımcı olmuş olursun. Başlangıçta zor olacaktır, alıştıkça günde en fazla birkaç dakikanı alacaktır.

    Sonra yediklerinin içeriğine gelelim. 76x2=152 gr protein alıyor musun? Önemli olan bu, onun için protein tozu kullanmanın herhangi bir önemi yok, istersen kullanırsın, istemezsen kullanmazsın. Önemli olan 150 gr civarında protein alıyor musun? Almıyorsan almaya başlaman lazım.

    Yağ önemli. Testosteron ve diğer hormonların üretimi için yağa ihtiyacın var. Bu konuda sorunun olduğunu zannetmiyorum, aralarda ceviz falan yiyormuşsun. Gene de aklında bulunsun, yemeklerini yağsız yeme, yağa ihtiyacın var.

    Şimdi, kas kütlenin artması için fazladan kalori alman lazım, bu da yanında kilo alımını getirecektir. Bu aşamada yaklaşık 10-15 günde 1 kilo alabilirsin. Ayda 2-3 kilo anlamına gelir, genetik yapına göre bir kısmı kas, bir kısmı yağ olacaktır. Hiç yağlanmaktan kaçınma, yağ yakmak kas yapmaktan çok daha kolaydır. Fazla yağları sonradan atarsın. Hedefin bu yaz değil, gelecek yaz iyi görünmek. Diyelim ki 3000 kalori alıyorsun günlük ve 15 gün sonra hala kilo almadın. Bu durumda günlük kalori alımını 3200-3300 civarına çıkartacaksın. 1 ay sonra hala kilo almıyorsan 3500'e çıkartacaksın. Bu şekilde sana 10-15 günde 1 kilo aldırtacak kalori miktarını bulacaksın. İçeriğinde ne yersin sana kalmış, ne yemeyi seviyorsan onu ye ama dengeli beslen, çeşitliliği yüksek tut yeter. Kırmızı et beyaz etten üstündür, mümkün oldukça kırmızı et ye ve yağını falan ayırma.

    Başka söylenecek bir şey var mı diye düşündüm, yok gibi. Her antrenmanda kendini zorla, bir öncekinden ya tekrar olarak ya da ağırlık olarak daha fazla yapmaya çalış. Her antrenmanda bir öncekinden daha güçlü olduğunu gördükçe motivasyonun da artacaktır. Anti-depresanların hormonlarınla oynadığını zannetmem, kafana takma. Öyle olsa bile yapacağın şeyler değişmeyecek, yapacakların aynı. Genetik yapını suçlama. Genetik yapı sadece potansiyeli ve hızı değiştirir ama genetik yapısı ne olursa olsun herkes gelişir ve en çöp genetik yapıya sahip bir insan bile sıkı çalışarak ve beslenerek nüfusun %90'ından daha güçlü ve sağlıklı olup daha iyi gözükebilir.

    Ha, unutmayayım, eğer uyumuyorsan günde en az 8 saat uyu. Sigara içiyorsan bırak, alkol kullanıyorsan haftada 1'den fazla kullanmamaya bak.
     
    ajn16 bunu beğendi.
  3. ajn16
    Offline

    ajn16 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    540
    Beğenileri:
    229
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Antidepresan vücudun hormonel dengesini kullanırken Baskılasa da aradan epey bir zaman geçince hormonlar kendi seviyesine döner diye düşünüyorum . Bu konuda bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi ?
     

Sayfayı Paylaş