Arkadaşlar jinekomasti miyim (resimli)

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve captctlk tarafından 16 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar jinekomastimiyim ben bi bakarmısınız

    yaklaşık 3 aydır vg yapıyorum biraz sertleşme var göğüslerimde sadece

    yani psikolojim bozuldu iyice kötü bi görünüş bu
    lütfen yardım edin
     

    Ekli Dosyalar:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Dosya Boyutu:
      52 KB
      Görüntüleme:
      107
    • 2.jpg
      2.jpg
      Dosya Boyutu:
      49,8 KB
      Görüntüleme:
      114
  2. Maykim
    Offline

    Maykim Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    jinekomastide göğüs uçları ve çevresi biraz öne çıkık olur diye biliyorum

    benimkilerde aynı şekil ama göğüsler daha büyük çatal bile var sinir bozucu kadın memesi gibi duruyo :(

    ayrıca jinekomasti hormon kullanmayanlarda çok nadir görülür steroid kullanmıyosan hiç korkma
     
  3. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0

    çatal bendede var :) tek o sinir bozuyo zaten plajda bile çekinerek yürüyosun :)
     
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    steroid kullanmayanlarda da sıklıkla görülür hatta ilaçlı insanlar olayın farkında olur onlarda daha az görülür

    hafif jino var

    en mantıklısı doktorun muayene etmesı belkıde sadece yağ dokusudur
     
  5. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0

    vg ile düzelirmi bu ?
     
  6. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    git öncelikle bir dahiliyeye görün endokrinolojiye yönlendirebilirler jino şüphesi varsa...
     
    Azi ve Danny Boy bunu beğendi.
  7. speedtouch
    Offline

    speedtouch Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.161
    Beğenileri:
    1.525
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Angara
    Yaşın henüz 17 ,ergenlik esnasında jino.tarzı görünüm birçok kişide rastlanıyor, vg ye devam et ve 1.5 yıl kadar zaman ver kendine, baktın ki düzelmiyor o zaman doktor...
     
    Azi ve Danny Boy bunu beğendi.
  8. 2157
    Offline

    2157 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    221
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşım resime baktıgımda hiçte öyle kötü durmuyo kafana takma.thums:
     
  9. bosversen
    Offline

    bosversen Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    en güzeli endokronoloji ya da dahiliye uzmanına gitmen. teşhisi bu bölüm doktorları koyar. ameliyata karar verilirse genel cerrahi uzmanı yapar.
     
  10. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bu göğüsler antremanla düzelmezmi üstlerde sertleşmeler başladı sanki ?
     
  11. <Deniz
    Offline

    <Deniz Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Fazla bir şey yok hafif belki.V.g'ye devam et ben düzeleceğini tahmin ediyorum.
     
  12. 1983
    Offline

    1983 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Kafana takma dostum. Bend data fazlasi vardi yaklasik 9 aydir body yapiyorum ilk uc ay acemilik Don I olsa 6 ay diyelim ve ilk gunkinde bu zamana epey ilerleme old. Spor yaptimda serlesiyo ve San I sarkiklik kalmiyo. Ertesi gun yine sarkmis oluyo. Bend agirlik sehbai a lip her aksam 8 set fly yapacam. Stadyuma gidip kosacam eminimki bir kac ayda Kay a gibi olacaktir.

    Bendeki jinekomastinin sebebi antidepresan kullanmaktan daha com antipsikotik ilaclardan kaynaklidir veya obezlikten. Askerde ace I birlinde soyunuktu herkes boksormusun die soruyodu kekler. Herald sadece sin an samil Sam i biliyolar....
     
    Son düzenleme: 5 Haziran 2012
  13. kalkan333
    Offline

    kalkan333 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    520
    Beğenileri:
    413
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Body
    Yer:
    Bodyforumtr
    Dert etme dostum idmanlarda göğüs e ağırlık ver :) yağların eriyince ve göğüslerin kaslanınca düzelir
     

Sayfayı Paylaş