ARKADAŞLAR VUCUDUMDAKI YAGLARI ERITMEM LAZIM SSLI

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Sportmencocuk tarafından 2 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Sportmencocuk
    Offline

    Sportmencocuk Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamun aleykum
    arkadaslar benim sorunum basen bacak yani bel alti bölgesinde bayaa yaglanma var.bunun azalmasi nasil ne tur diyet yapmam gerekiyor ya da neleri kesmem gerekiyor.kesinlikle ilacsiz zaman önemli degil az az ama etkili olursa sevinirim yardimlarinizi bekliyorum.
    2015-02-02 14.51.42.jpg 2015-02-02 14.50.44.jpg
     
  2. abdullah demir
    Offline

    abdullah demir Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba dostum :) aslında önereceğim şeyler az ama oldukça etkili olduğunu düşünüyorum şahsen ben bu şekilde iyi sonuçlar aldım :)

    malum ne kadar antrenman yapsan da mutfak kısmı antrenmanın sonucunu belirleyen kısımdır fazla bir diyete gerek duymuyorum hayatından ekmek, asitli içecekler , şeker( çikolata vs ) , unlu mamülleri çıkartman yeterli olacaktık ha dersen ki birden kesemem antrenmandan önce ve sonra ( 1-.2 saat önce ve sonrası) aldığın kaliteli şekerler meyve veya süt şekeri gibi kas gelişimine katkılı olduğundan şeker ihtiyacını bu öğünlere ayırmanı öneririm

    antrenman kısmını geçecek olursak tüm vücudu aktif olarak çalıştıran hareketleri öneririm squat-dips-bench press-deadlift-barberll curl tarzından hareket ile bir kompozisyon oluşturabilirsin ve ağırlık antrenmanından sonra yapacağın 20-25 dakikalık HIIT kardiyo egzersizleri ile koşu yapmanı öneririm çok hızlı sonuç alabilirsin :)
     
  3. spartacusriza
    Offline

    spartacusriza Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Antalya
    Merhabalar,
    Vücudun kalça kısmını zayıflatayım yeter,yada göbek kısmını eriteyim yeter. Böyle bir mantık olamaz.Hangi spor dalında olursa olsun yapacağın zaman vücudun aynı orantıdadır.
    Yani fitness bölümünde ,hangi programı ağırlık verirsen o bölgen daha çok gelişir.Bu şekilde olmasıda vücudun yapısını düzensiz ve çirkin gösterir. Bu yüzden düzenli programla vücudu orantılı bir şekilde geliştirmek gerekiyor..
    Vücudun yapı şekli yoktur..Sen ne kadar adarsan bu spora kendini o kadar gelişir ve büyürsün.Sadece orantıyı hedeflediğin yapıda korumaktır önemli olan..

    Konumuza gelince Öncelik Beslenme Programı belirle kendine.
    Sonra Düzenli Spor Programı...
    Ve sonrasıda zamana bıraktınmı bedenini geliştiğini ve gelişimini farkedeceksin..
    (Program çıkarılır)
    İyi sporlar ve Başarılar Herkese..
     

Sayfayı Paylaş