Antrenman programım önerilerinizi bekliyorum

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve vücutcuu tarafından 25 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    1.GÜN

    GÖĞÜS
    bench press
    dumbell flyes
    dumbell pullover
    BİCEPS
    hammer curls
    barbell curls
    concentration curls
    2.GÜN
    SIRT
    one arm dumbell rowing
    bent over barbell rowing
    bent over two arm long bar row
    barfiks
    3.GÜN
    OMUZ
    lateral raises
    behind the neck press
    front barbell deltoid raises
    TRİCEPS
    bench dips
    seated overhead barbell triceps extension
    one arm dumbell tricep extensions(french press)

    Yaşım 14 kilom 55 boyum 168 programım bu abilerim eklemem çıkartmam gereken birşey varsa söyleyin önerilerinizi bekliyorum 3 set 10 tekrar olarak yapıyorum hareketleri.Her günün sonunda karın egzersizleride yapıyorum.Vücudum çok yağlı olmadığı için kardiyo yapmıyorum.Evde çalışıyorum.Bacak kaslarını sevmediğim istemediğim için programa eklemedim ama illada ekle derseniz 2.güne ekleyebilirim sırtta niye 5 hareket var derseniz sırt tek başına olduğu için öyle yapmak istedim öyle düşündüm yani.Karın hareketleride crunch hanging leg raises 3 set 15 tekrar olarak yapıyorum karın hareketlerini her zaman değişik yapıyorum önerilerinizi bekliyorum.Şuanda yaşım küçük ama bir alt yapı kurmuş durumdayım vücudum oturdu yani.göğüse push up ekleyebilirim isterseniz.İyi forumlar
     
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    rowing gibi ayakta ağırlık kaldırdığın hareketler yaşına uygun değil , bunu rowing makinesinde yapmanı tavsie ederim
    ayrıca sırt gününde önce barfix çekerek başla
    bacak çalışmalarını mutlaka programa ekle
    barbell pullover hareketinide göğüs gününe eklemelisin

    yaşına göre sana faydalı olan şeyleride söyleyeyim , hareketleri şimdilik makinelerde yapsan senin için daha iyi , yüzebiliyorsan bol bol yüz , basket oyna , barfix e önem ver,
     
  3. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü, üyelerin beslenme başlıklarını, besinlerin 100gr içeriklerini incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda erken yaşta bodye başlayanlar için program mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş