Antrenman Programı Tavsiyesi.

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve Ertuğrul Kaan Koç tarafından 30 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Ertuğrul Kaan Koç
    Offline

    Ertuğrul Kaan Koç Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhaba adım Ertuğrul 16 yaşındayım. Kalecilik yapıyorum. Vücut geliştirmeye başlayalı 2 ay geçti . Sıçramamı ve gücümü geliştirmek için kendime bir program yazdım. Benden tecrübelisiniz ve bu yüzden yardım almak istedim .
    Program şu şekilde ;
    Plyo lunge 2 set x 10 - Squat 5 set piramit - Lunge 3 set x 8 - Calf Raise 5 set x 10. Pazartesi
    Dinlenme. Salı
    Bench Press 4 set 12 10 8 8 - Barbell Curl 4 set 12 10 8 8 - Barfix 5 set x 5 - Dips 4 set x 10. Çarşamba
    Frog jump 5 set x 10 - 3D Lunge 3 set - Pistol squat 2 set x 5 - Plank - Leg Raise 3 set x 10 - 4 x 100m Sprint. Perşembe
    Deadlift 5 set x 8 - Overhead Press 5 Set x 8 - Barfiks 5 set x 5 - Renegade Row. Cumartesi

    ben.jpg ben 2.jpg
     

Sayfayı Paylaş