Antreman sonrası k.hidrat(basit veya kompleks)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve stanstolen tarafından 1 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. stanstolen
    Offline

    stanstolen Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    başlıktada belirttiğim gibi arkadaşlar . haftada 6 gün idman yapıyorum bunun 4 gününde ağırlık 6 gününde mide .. ağırlık günlerimde salona gidiyorum 1 saat karın çalıştıktan sonra 1 saat de ağırlık idmanı yapıyorum off günlerde ise 1 saat karın çalışıyorum merak ettiğim konu ise şu ağırlık antremanlarımdan sonra tercih etmem gereken k.hidrat çeşidi ne olmalı? yağlanmak istemiyorum bu yüzden antremandan 30-35 dk sonra 1 haşlanmış patates yiyorum 1.30 saat sonra ise 200 gr haşlama tavuk göğsü ile 200 gr pirinç-bulgur-makarna 3ünden birini yiorum lapa olarak. kendimce doğru yaptığımı düşünüyorum ancak sizlerinde görüşlerini almak isterim.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:16 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:13 ----------

    bazı antrenörler gördüm antremandan hemen sonra pirinç lapası kepekli makarna yer kimileri ise sadece meyve suyu içer bunun ikilemini yaşamaktayım.Şekerli bişeyelr alınca kendimi yağlanıcak gibi hissediyorum bu konuya bi açıklık getirebilicek varsa şimdidcen çok teşekürler.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş