Antreman Programı Tavsiyenizi Bekliyorum (Yaş:21 Boy:1.72 Kilo:75)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ckaan35 tarafından 24 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ckaan35
    Offline

    ckaan35 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Öncelikle herkese merhaba forumdaki ilk konum şuana kadar hep makaleleri okudum ancak tam olarak benim ölçülerime göre bir plan bulamadım.

    Yaş : 21
    Boy : 1.72
    Kilo : 75 (1ay önce 77)


    Amacım 68-67e kadar düşüp daha sonra kas yapısını güçlendirmek
    Vücut yapımdan bahsedeyim arkadaşlar. Yüz kol bacak olarak herhangi bir sorun yok ama bel göğüs ve karın bölgesinde yağ birikmi söz konusu. Buda oldukça rahatsız edici bir durum. 1 aydır kendimce diyet yapıyorum.. Özellikle şeker ekmek tuz ve yağ bunları tamamen azalttım diyebilirm.. Aşağıdaki programa birebir uyuyorum ama sabah kalkma saatim geç veya erken olabiliyor. Ama genel standardım bu. Özellikle öğle yemeği alışkanlığım yok bunu salata meyve gibi şeylerle geçiştiriyorum. Gün boyu 3 litreye yakın su içiyorum. Ve günde 2 tane 20 cl lik soda içiyorum akşam yemeğinden sonra birtane ara öğünlerde sonra birtane. Tam anlamıyla diyet denmez buna hazırlık evresi desek daha doğru olur belki. 1 aydır uyguluyorum ve yaklaşık 2 kilo kaybettim ama belimde gözle görülür bir incelme farketmedim. Bu diyetten tek çıkarım 2 kilo kaybı ve ekmek tuz şeker yağ gibi alışkanlıklarımdan kurtuldum dikkat eder oldum.. özellikle ekmeği hiç aramıyorum artık. Koşu yapmak istiyorum ama ona tam alışamadım 1 gün koşup 4 gün çıkmıyorum bazen üst üste 2 gün çıkıyorum.. 3 km koşuyorum 1,5 hızlı 1,5 ağır tempoda gidiş dönüş şeklinde yani.

    Kısaca bahsedeyim yemek alışkanlığımdan :


    Sabah : bir dilim ekmek , 3 dilim peynir , zeytin , şekersiz çay, 2-3 dilim domates , maydonoz ve roka (Kahvaltı tabağı şeklinde yapıyorum)
    Ara Öğün: duruma göre meyve veya tuzsuz az yağlı salata
    Ara Öğün: mevsim meyvesi karpuz
    Akşam : yağsız az tuzlu yemekler , ekmek yok , bol yoğurt ve salata

    Birde sorum olucak? ilk başlarda ilk 2 hafta düzenli mekik yapıyordum sabah kahvaltıdan akşam yemekten sonra ama bir yerde şöyle birşey denk geldi ondan sonra bıraktım.. ''Karındaki yağ dokusunu eritmeden yapılan mekik yağ erimeden kas yapısının sertleşmesinden dolayı karında şekil olarak dengesiz bir görünüme neden olur'' gibisinden bir yazı okudum.. ondan sonra mekik bıraktım.. Sadece yukarda yazdığım yemek programı ve hafta 1- 2 kez 3km koşu.

    Yaptığım uygulama doğrudumur ? 68 kiloya düşebilmem için bana daha sıkı bir diyet önerebilirmisiniz.. Dikkat etmem gerekenler nelerdir? Göğüs deki yap birikimini dumbılla hangi yöntemle gidermem mümkün (2 adet 5kg var) ?duh
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş