Amino asit & Kreatin

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve CQqiii tarafından 18 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. CQqiii
    Offline

    CQqiii Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ben duzenli olarak amino asit kullaniyorum simdi Kreatin siparisi verdim.
    Sorum şu olacaktı:
    Amino ile Kreatin birlikte alinir mi
    Sabah kosuya gitmeden 4 amino ile 4.5 gr Kreatin kullanilir mi Kreatini zaten 4 saat ara ile gunde 3 kere almayi dusunuyorum fakat 5 gr dan fazla gereksiz deniyor bu konudada bilgi almak istiyorum.
     
  2. sovereign
    Offline

    sovereign Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Istanbul
    ben her gün antremandan bir saat önce amino asit ve kreatin alıyorum.antremandan 10dk sonra creatin glutamin amino asit alıyorum.kıllanma dışında bi sorun yok
     
  3. CQqiii
    Offline

    CQqiii Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kıllanma :D o pek onemli bi sorun degil :D
    Bende sabahlari kosu yapiyorum duzenli olarak 4 tane sabah aliyorum aminoyu saat 7 .30 da 1 kase kahvalti gevreklerinde yiyorum arada ari sutu aldigim oluyor kosu bittigi gibide hemen 2 aminoyu idman ustune aliyorum.Soruyu seyden sordum bu tur maddelerde karaciger ve bobreklere verdigi etkilerden dolayi su dicek olursaniz onu kendime oturtum gunde 5 litre iciyorum.

    Bu arada Aminoyu 2 saat once aliyorum tr-power 2000 marka vermek yasakmi tam bilmiyorum yasaksa ozur dilerim :) bu marka amino iyi midir ayrica aminoyu 2aat oncemi alim yoksa 30 dk once filan mi forumda herkes degisik yorumlarda bulunmus :D
     
  4. batgun
    Offline

    batgun Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    299
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    0
    kreatin 5 grdan fazlası gerksiz.Bir ççok makalede fazlasının idrarla atılacağını yazıyor.

    Ayrıca aminoyla kreatin birbirini etkileyen şeyler değil yani kullanabilirsin
     
  5. sovereign
    Offline

    sovereign Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Istanbul
    tr power kullanan tanıdığım var en son küfür ediyordu bu ne böyle filan diye :p su içiyosan sorun yapacağını zannetmiyorum d****oşu yapıyorsan neden amino alıyorsun? definasyon dönemindemisin?
     
  6. CQqiii
    Offline

    CQqiii Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Optimum Nutrition Superior Amino 2222 peki bu nasil bunu almami onerirmisiniz bide en iyi amino hangisi bu piyasada yok mu yaw su en iyidir diye definasyon sayilir .Hem bacakları nefesi acmak hemde karını eritmenin yolu baska var mi piyasadaki serumlar cok pahali boyle uygun fiyatli olanlarda cok az yag parcalayan bi urun var mi 1 kutusu 2 ay yeticek kadar
     
  7. snatcher
    Offline

    snatcher Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    batgun isimli arkadas dogru soyluyo gunluk 5 gram yetiyo he birde kreatin yuklemesi diye birsey yoktur bilginize hergun 5 gram alinabilir ara vermeye gerek yoktur..
     

Sayfayı Paylaş