Akşam yemeği?

Konusu 'Yemek tarifleri' forumundadır ve HighMami tarafından 24 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. HighMami
    Offline

    HighMami Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar 18 yaşıdnayım, 1.74 - 53 kiloyum.Hesaplarıma göre 3400 kalori almam gerekiyor günde istediğim hedefe ulaşmak için.Sabahları çalıkştığım için 523 kalorilik shakeimi içip evden çıkıyorum.Öğlen yemeğinde ise avmdeyim 4 tane köfte(160 gr) 1 tabak pilav + kola şeklinde yapıyorum buda 877 kalori.Hadi antreman öncesi 1 shake daha içtim diyelim 1923 kalori bunu nasıl 3400'e tamamlayabilirim?
     
  2. Anthropologistt
    Offline

    Anthropologistt Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Antropolog
    Yer:
    İstanbul
    Bence kalorini kuruyemişle tamamlayabilirsin rahatça ama günlük aldığın besinlerin dağılımına dikkat etmiş olarak.
     
    Nuwaze bunu beğendi.
  3. quarezmaniac
    Offline

    quarezmaniac Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba
    523 kalorilik shakein icerigini paylasabilir misin


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  4. Anthropologistt
    Offline

    Anthropologistt Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Antropolog
    Yer:
    İstanbul
    Bence kola vs çıkarın arkadaşlar hayatınızdan kalorisi yüksek besin mi arıyorsun? 100 gram ceviz yiyebilirsin kalori eksiğin için bence kahvaltını öğle yemeğini felan da değiştirmelisinBen kalori kısıtlaması yapmaktan yiyecek bir şey bulamıyorum senin sorunun ne ki ? :) Yerinde olmak isterdim ayrıca.
    Yerinde olsam yanımda her zaman fındık ceviz fıstık ve badem taşırım çantana koyabilirsin bunları.Ayrıca kuru meyveleri de taşıyabilirsin kalorisi bol ve yükte hafif.Bir de Avmde olduğuna göre hipermarketlerden sporcu besini bulabilirsin.Avokado gibi temel yağ asitlerini içeren mükemmel meyvelerin de kalorisi baya yüksek.
     
    fbkdr1234 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş