ABS Kası ( Karın Kası )

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve AlperTiger tarafından 12 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. AlperTiger
    Offline

    AlperTiger Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul / Kadıkoy
    Merhaba , 16 Yaşındayım ve 8 Senedir Spor ile uğraşıyorum. Son 3 Aydır Fitness sporuna ilgi duydum.


    Muay Thai , Kick Boks , Brazilian Jiu Jitsu , Combat Sambo gibi sporlar yaptım. Hâla Mix Fight Combat Sambo & Enshin Karate üzerinde çalışmalar içerisindeyim. 1.83 Boyundayım 76 Kiloyum. Vucut oranlarım çok iyi biceps & triceps kaslarım gayet geniş chest ( gögüs kası ) da boks vs şınav etkilerinden dolayı epey ileri derecede. Ancak ABS yani sixpack olarak geçen karın kası grubunu etkileyeci bir çalışma istiyorum nasıl söylesem 4-5 ayda etki gösterecek şekilde. Yağ oranım gayet iyi , Günde 400 Ön 400 Ters mekik çekiyorum. Sizce bunu günde kaça çıkarmam ve hangi hareketleri yapmam gerekiyor.

    Şimdiden Teşekkürler..
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Aslında çok basit , vücut yağ oranın eğer dediğin gibi ise %10 aşağısındaysa hatta %6-%10 arasında bir rakamdaysa sağlam karın antremanıyla hedefine ulaşırsın ama o kadar ters mekiğe felan gerek yok onlarla belini incitirsin.Ben sana program öneriyim.
    5 Killer Workout Routines - Bar Brothers - YouTube
    5 Intense Workout Routines! - Bar Brothers - YouTube
    Ab Ripper X Videosunu ekleyen: Mason - Myspace Video
    Önerim bu 3 video , 3. video karnını güçlenmesi , belirginleşmesi konusunda çok avantajlı adonisi bu şekil belirginleştirmiştim.Diğer 2 videoda abs/core olan kısımları izle o şahıslar Bar Brothers grubu Lazar Novovic ve Dusan Djolevic karınları görebileceğin muhteşem bir sıkılıkta sayfalarında bu programı paylaştılar gerçekten zor abs/core da gelen hareket sayısı kaç tane bilmiyorum ben uygulamaya başladım.4 set-8 set aralığı kendini zorla diyorlar haftada 2 kez uygula diyorlar bu absyi.şöyle yapabilirsin
    1.gün p90x
    2.gün of
    3.gün killer
    4.gün of
    5.gün p90x
    6.gün instane
    7.gün of
    gibi gibi kendine göre bi program oluştur.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :

    Arama Kelimeleri : Karın Kası, 8 dakika, abs

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş