1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Aşkın 1.ay sonu

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve aNGELRAYCo tarafından 16 Aralık 2009 başlatılmıştır.

1.Ay için nasıl ?

Anketin kapanma tarihi 31 Aralık 2009.
  1. Berbat

    oy sayısı 4
    10,3%
  2. İdare eder

    oy sayısı 22
    56,4%
  3. Güzel

    oy sayısı 13
    33,3%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 16 üye.
  1. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia
    Merhaba ben Yurt dışından Aşkın adlı başlık açtım yetkililer kapatmışlar resimler den dolayı...1 aylık çalışma....eksikleri bi sizde duymak isterim....dumbelllls
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 16 Aralık 2009
  2. princeoff
    Offline

    princeoff Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vucud olculerınıde yazarsan daha acıklayıcı olur bence
     
  3. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia
    Boy 1,73
    kilo 98
    kol 42
     
  4. x
    Offline

    x Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bayan Ayakkabı Imalatı
    Yer:
    İstanbul
    cok cok cok fazla yaglısın vg den cok yag vermeye basla bence 20 kilo kafadan fazlan var. Yoksa yaptıgın kaslar yagların arasında gorunmez kalcak. umutsuzluktan bırakcaksın 3 ay sonra
     
  5. Cloud
    Offline

    Cloud Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    İstanbul
    daha önce hiç birşey yapmadan bu haldeysen iyi 1'aya göre vücudun yaglı ama kilo verme işini sonraya bırak bana göre hacimlenmeye devam et...
     
  6. Raish
    Offline

    Raish Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    beyler adam daha 1 ay dio farkindaysiniz bravo dostum iyi yoldasin yagi magi kafana takma yaza dogru gusel bi dietle iyi bi vucut yaparsin bide hangi zalada calisiosun sf de ogrencimisin bende sf deim 6 yildir
     
    aNGELRAYCo bunu beğendi.
  7. redblood
    Offline

    redblood Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Antalya
    eksik beyinde kardesim sen 1 ayda bu hale gelemezsin kimseyi kandirmaya calisma zaten sadece bu isten senin gibi anlamayanlari kandirabilirsin sen ve senin gibiler bu sporu baltalayan insaat iscilerisiniz amele ya da hamaldan baska bi farkin yok bence o kizin yaptigi yorumu sen kesin ciddiye alip o igrenc vucuduna daha da yag yuklersin eger sana sevabina bi tavsiye istersen acilen yga yak yoksa 1 degil iki kere amele olursun aci konusan gercek konusur boyle insanlarda hic sevilmez biliyorum sen banada kizacaksin ama objektif olup bi dur aynaya bak kararini sen ver.....
     
    dizzyhero ve (silinen üye bunu beğendi.
  8. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia

    EGER DOSTUM İNANMIYOSAN SENIN YORUMUNUN USTUNDE BI ARKADAS DAHA YAZMIS GELSIN BAKSIN SPOR SALONUN KARTINA KAC DEFA GIRIS YAPMISIM O SANA BURDA YAZSIN SOYLESIN BEN SANA 1 AY DIYORSAM DEMEK O KADAR OLMUS YALAN ATMIYORUM evet dedın gıbı uzun zamanlar amelelık yaptım kamyon ındırdım kamyon yukledım ama alın terımle para kazandım eger kı kotu bır yada aşalık bır ıs olarak dusunuyosan senın ınsanlıgından supe ederım gercekler acıdır dedın gıbı...ama gercekler sadece
     
    NHFL bunu beğendi.
  9. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia
    RAİŞH disko PLAZANIN YANINDA BIR ZALA VAR ORDA CALISIYORUM... BIR GUN GORUSELIM SANA BODY KARTIMI GOSTREYIM KAC GIRISIM VAR SALONADA SENDE BIR BAKIVER SENIN YORUMUNUN ALTINDA BI YORUM YAZMIS BI GENC ARKADAS ONADA SOYLERSIN KAC DEFA GIRIS CIKIS OLMUSS.... GORUSURUZ...
     
  10. x
    Offline

    x Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bayan Ayakkabı Imalatı
    Yer:
    İstanbul
    yarın amelelige baslıyorum. :D
     
  11. YSF-JOSEPH
    Offline

    YSF-JOSEPH Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    1 aylık kasa benzemiyor bencede ama yalan söylüyorsunda demiyorum daha önce yaptığın işten dolayıdır bu gelişim yani sende biliyosundur başlarken 0 vücud ile başlamadığını
     
  12. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia

    haklısın tabıkı onceden gunde 32 ton mal ındırıyodum yukluyoduk 3 kisi ondan yani onunda etkısı var ama ben body yazılalı 1 ay oldu...
     
  13. redblood
    Offline

    redblood Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Antalya
    tam guzel kardesim benim senin ve herkesin yaptigi ise saygim var kusurabakma ben oyle demek istememistim ama 1 aylik vucut olmadigini sende iyi biliyosun demekki bak burda buyuk kucuk herkes sen,ben ve herkesin yazdiklarini okuyup fikir sahibi olmaya calisiyor sifirdan baslayip 1 ayda senin gibi gozukecegine inanacak cok fazla insan olabilir yetiskinler sorun degil onlar cahilliklerine yansinlar ama genc arkadaslar aileden destek goremeyip burda yazilanlarla biseyler yapmaya calisan kucuk arkadaslarda olabilir yazdiklarinda bunlari dikkate almalisin insanlik namina bunu hepimiz yapmaliyiz sana iyi calismalar guzel kardesim ayrica bizde gariban cocuguyuz senin ne demek istedigini ben gayet iyi anladim inan cok farkli degiliz sadece bakis acilari degisik bu hayatin cok kisa oldugunu unutmadan hayata devam etmek gerek saygilar iyi calismalar....
     
  14. aNGELRAYCo
    Offline

    aNGELRAYCo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aşkın
    Yer:
    sofia

    TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM AMA DEDİM GÜBÜ ONCEDEN COK AGIR İŞLERDE ÇALIŞTIM UZUN ZAMANLAR ONUNDA ETKİSİ VAR...SANA DA KOLAY GELSİN TEŞEKKÜRLER SAYGILAR....bench_OACI YOKSA KASTA YOK...
     
  15. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0
    evet kasda yok ortada zaten cok yağ var :D:D ama yinede devam et ilerki zmanlarda daha iyi seyler yaparsın
     
    Ünkut bunu beğendi.
  16. x
    Offline

    x Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bayan Ayakkabı Imalatı
    Yer:
    İstanbul
    anlamadıgım sey kasla yagı ayıramıyorlar. cok fazla yag var 20 kilo rahat hemde kasılı duruyor rahat bıraksa bide.... sırt fotografından bellı o kadar kolu olan bı prof body cıde super bi sırt olur 1 tane bıle kas yok. adam 1 aylıgım dıyorlar ama ınanmıyorlar hayret neresile bakıyorlarsa.
     
    Son düzenleme: 17 Aralık 2009
    Ünkut ve aNGELRAYCo bunu beğendi.
  17. cem_846
    Offline

    cem_846 Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    bişey demiyecektim ama benden günah gitti :D ben senin fotolarına da bi güzel baktım bukadar acımasız eleştiricek bi alt yapıya sahip değilsin. adam tamam yağlı ama hatrı sayılır kası(senden fazla) da var, gözardı etmek budalalık ve çekimle de alakası var;ışığıydı,gölgesiydi,makinesiydi,çekeniydi... senin gibi stüdyoda çekilseydi sırtında '1tane'den fazla kas bulurdun emin ol..5ay sonra bu adam seni geçer ben söliyeyim ; ) hadi kolay gelsin
     
    Tormentorius, NHFL, Ünkut ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  18. x
    Offline

    x Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bayan Ayakkabı Imalatı
    Yer:
    İstanbul
    ben kımsele sıdık yarısı yapmıyorum. evet benden iyi bende soluyorum. benden 200 sene daha iyi hatta :) herkes benden ıyı
     
  19. cem_846
    Offline

    cem_846 Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    bak şimdi duygulandırdın beni öle de deme yahu:D benim demek istediğim adamın şevkini kırmayın yokyere yeni başlamış daha ne bu herkes paldur küldür girmiş hele bitanesi almış başını gitmiş amele mamele..ayıp
     
  20. x
    Offline

    x Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bayan Ayakkabı Imalatı
    Yer:
    İstanbul
    en fazla 10 gun sonra bıraktırıyoruz adama sporu yokmu negatif yorum yapan nerdesınız :D:D:D
     

Sayfayı Paylaş