Ağırlık Antremanı (muay thai)

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve bodyboks tarafından 8 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bodyboks
    Offline

    bodyboks Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ben yaklaşık 2 haftadır muay thai ye gidiyorum ve orda yaşı en küçük ben Olduğum için Güçsüz kalıyorum benim sorum bana kas yapıcak ve güçlendirecek program önerebilir misiniz ? (YAŞ 15 boy 178 kilo 70.)
    (10 kg ilk ayarlanabilir dumbell seti almayı düşünüyorum,el Yayı var,4kg ilk dumbell var)
     
  2. TozZKoparan
    Offline

    TozZKoparan Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Boks, Fitness
    Yer:
    İstanbul, Maltepe
    öncelikle merhaba . bende boksa ilk başladığımda senin gibi düşünüyodum fakat hiç bi program yapmana gerek yok. her antrenman sonrası sana bağlı olarak 100 şınav mekik 20 barfiks tabi bu sayıyı kendini son gücüne kadar zorlayıp ayarla. kendine bi partner bul bacaklardan tutarak el arabası denen yürütme hareketini yapın yürürken her ilerlemede şınav çekin. daha sonra en hafif ağırlıklarla aparkat direk ve kroşe vs muahthai haraketlerinide çalış. boş barlarla patlayıcı güç yanı fırlatma antrenmanları yap emin ol bunları yaparak 3 ayda çok müthiş bi değişim sergilemiştim tüm kaslarım ortaya çıkmıştı 1 kere bile fitness antrenmanı yapmadan :) sende azimle çalışırsan muaythai antenmanlarının dışında evde vs. çalışmadan kas yapabilirsin kendini güçlü hissedebilcek kadar.
     
  3. gympro
    Offline

    gympro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Dövüş sporlarıyla ilgilenenler elbette ki ağırlık kullanmalı. Lakin müsabakalara girecek misin? Şu an ki sikletinde mi kalacaksın yoksa sikletini mi yükselteceksin? Kas kütlesi çok ağırdır unutma. Yaşın daha genç büyüyorsun ekstra ağırlıkların altına girerek büyümeni yavaşlatma. Doğru çalışmayla büyümen yavaşlamaz tabi ki ama çevrende doğru idmanı yapacak kimse varsa ekstra ağırlıklar kullanabilirsin. Tavsiyem her zaman kendi ağırlığınla çalış. Güç kasta değil tekniktedir. Ayağını bastığın zeminden aldığın gücü direkt rakibine iletebilmektir teknik.
     
  4. TrPasha
    Offline

    TrPasha Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Kayseri
    Bu yaşta muay-thai'ye başlaman çok iyi gerçekten kardeşim sakın bırakma devam et;
    Benden Sana Birkaç Hareket;



     

Sayfayı Paylaş