Ağırlık Çalışmasında Yağ Yakıcı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve gencebayorhan tarafından 27 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. gencebayorhan
    Offline

    gencebayorhan Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    yağ yakımı konusunda kafamdan bir türlü silinmeyen ve cevabını bulamadığım bir soru hakkında yardımlarınızı bekliyorum.

    Bulk dönemine girip daha sonra definasona geçmek yerine,bulk dönemini biraz daha hafif tutup normal ağırlık antremanlarımı yapıp(haftada 3-4 gün) kas yapımına devam ederken salon önceleri normal dozun hafif altında yağ yakıcı alıp hem antremanda enerjimin artmasını hem de ağırlık kaldırırken daha çok kalori harcadığımız esasından yola çıkarak gereksiz yağların da kasa çevrilmesini ve ya atılmasını hedefliyorum.Gün aşırı da antreman sonraları 25 dk. 135-140 nabız kardiyo yaparak bu dengeyi sağlamak düşüncesindeyim.
    Lakin okuduklarım beni çelişkide bıraktı.Fat burner almam kas yapımına engel olur mu ve off günlerimde gelip 25-30 dk.kardiyo yapmam?Tabi ki bu rogram da hedefim definasyona girmiş gibi bir performans değil sadece bulk dönemini biraz daha hafif geçirmek,sanki yağ yakımı yapmıyormuş gibi beslenmede sıfır müsammayla tabi...
     
  2. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    İlk önce bu konuda çelişkide olan bir tek sen değilsin, bütün body camiası çelişkide. İkinci olarak yağlarını kasa çeviremezsin, sadece yakarsın.

    Şimdi sana önerim şu. Antreman günleri sabahleyin sert ve kısa koşular yapman. Mesela 100 mt yoğun tempo, 100 mt az tempo. Bu şekilde 2 km kadar koşman. Bu hem bacak kaslarını geliştirecek, hem inanılmaz bir kondisyon kazandıracak, hem yağ yaktıracak hemde çoğu cardio çalışmasından farklı olarak koşu sonrası metabolizmanı yüksek tutmanı sağlayacak. Antreman günü yap diyorum çünkü antreman sonrası veya antremandan bir sonraki gün kaslarının dinlenmeye ihtiyacı var. Antremandan hemen önce yapmanda antreman performansını etkileyebilir. Yağ yakıcılar, direkt olarak yağları yakmanı hedeflediği için kas yapmanı engellemez ama iştah kesen yağ yakıcılar vardırki bu hacim almanı engelleyebilir. Ayrıca Lipo6 gibi güçlü yağ yakıcılar antremanlarda sana enerji verecektir. Tabi hem kas yapıp hem yağ yakman için çok iyi bir beslenmen olmalı. Yani ayarı çok iyi tutturmalısın, ayrıca iyi bir antreman sistemin olmalı.

    Ayrıca antremanlarda mümkün olduğunca ağır gir, bazı hareketleri süper set şeklinde gir, bu ikisi hem yağ yakmanı çok çok iyi bir şekilde hızlandıracak hemde daha fazla hormon salgılatacağı için katabolik etkiyi yavaşlatacaktır.

    Son olarak mümkünse ilk önce yağlarından kurtul sonra hacim çalışması yap.
     
    gencebayorhan bunu beğendi.
  3. gencebayorhan
    Offline

    gencebayorhan Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    teşekürler aydınlatığğınız için.
    yağı kasa dönüştürmekten kastım yağ kaybıyla doğacak kütle kaybının kas yapımı ile dengelenmesi mayetindeydi.

    yağlardan kurtulup kaslanmak kousunda ise ;
    zaten spora yeni başlamadım.fena sayılmayacak kas kütlem ve yağsız ama uzaktan kasların az ayırt edebildiği karın bölgem var.
    yani yağlı değilim ama tam define değil vücudum.Benim tahminim maksimum 5 kilo kadar bir yağ yakımı olursa (eğer kas kaybı olmassa) vücuttaki yağ oranı istenenin altına bile düşebilir.Tabi bu arada kas gelişimine de devam edebilirsem ne mutlu bana
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    saydam bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş