4 Aylık program sonucum nasıl ?

Konusu 'Öncesi-Sonrası (Before-After) Bölümü' forumundadır ve tcant tarafından 12 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. tcant
    Offline

    tcant Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    1. Ölçüm
    Omuz 106cm Göğüs 92cm kol 30cm bel 80 cm (kilo:62.1)
    ----2ay antrenman--
    2. Ölçüm
    Omuz 115cm Göğüs 97cm kol 34cm bel 85 cm (kilo 68.5)
    ----(1ay düzenli 1 ay ara sonra 1 ay daha düzenli olmak üzere 2 aylık antrenman)
    3.ölçüm
    Omuz 120 cm Göğüs 102cm kol 35cm bel 86 cm (kilo: 69.3)

    Sonuçları rakamsal olarak yazdım öncesini çekmediğim için öncesi sonrası yapamıyorum fotoğrafla.
    Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

    Not. 1. ölçümden öncede 2aylık falan bir antrenman geçmişim vardı. kısaca özetliyim ilk kol ölçümüm 27 falandı. :)
    Supplement kullanmaya bugün başlayacağım artık.
     
  2. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok hızlı gidiyorsun yağlanma kesinlikle olmuştur vücutta ayda 1 kilo al sağlam al kas olarak al ilk ayda 6 kilo felan almisin bel in uçmuş göbek yapmisin biraz .
    günlük makro değerlerini hesapla pro karbo yağ kalori sonra ona göre kaloriyi günlük 500 kj artir öyle kilo al .temiz şekilde beslenmeyi unutma..
     
  3. tcant
    Offline

    tcant Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Salonun felsefesi bi şekilde kilo al da sonra kasa çevirirsin şeklinde. ilk program da o yüzden o şekilde. 2. 2aylık programda dikkat ettim duruma biraz daha. ama ilk ay aşırı zayıftım yemek düzenimin normale dönmesi ile bel kısmının da biraz kalınlaşması normal ama tabiki o artan 6cmin çoğu yağdır. zaten mide antremanı yapamadım daha. ona da yeni başlıyorum.
    kol artışı biraz az geldi bana açıkçası.
     
  4. -Nothing-
    Offline

    -Nothing- Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    kollar iyi gelişmiş, boy kaçtır?
     
  5. tcant
    Offline

    tcant Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
     
  6. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Salonun her dediğine uyma dedikleri şeyi araştır forumda güzel bilgiler var boş yere eziyet edersin kilo al ver al ver vucut dayanmaz ideal olanı ayda 1 kilo 1 kilo gitmen o bile fazla aslında da en azından temiz olur
     
  7. tcant
    Offline

    tcant Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    biraz fazlaca zayıftım ondan dolayı da ilk kilo artışım ama artık öyle olmaz dikkatli yiyorum. son seferde 2ayda 900gram almışım :)
     
  8. mxmp
    Offline

    mxmp Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ustam ben de aşağı yukarı beş aydır yapıyorum. Başladığımda benim de ölçüler arkadaşla aynıydı. Benim şu an kol 36 diğerleri de 1-2 fazla. Aynı sayılırız yani. Ama yağlanma oldu dediğiniz gibi. Definisyona falan girmeyr gerek yoktur heralde. Varsa da yardımcı olursanız... Ama biraz daha sıkı olması için napmak gerek. Boy net 1.70 kilo 68
     
  9. mxmp
    Offline

    mxmp Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bir de ustam bu kolu falan hemen antrenmandan sonra mı ölçüyoruz yoksa daha sonra mı? Ben antrenmandan sonra ölçmüyorum fazla çıkar diye doğru mu bu acaba?
     
  10. tcant
    Offline

    tcant Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Antreman sonrası değilde ölçü almak için tek hareketlik bir antreman yaptırıyolar her bölgeye bir hareket 3x8 lik
     
  11. sarisinmodel
    Offline

    sarisinmodel Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben sabah uyandigim da ölçüyor um soluk hali ..
     
  12. mxmp
    Offline

    mxmp Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen ben de soğuk ölçüyodum
     
  13. evrenbesiktask
    Offline

    evrenbesiktask Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    yağ kasa dönüşür diye saçma bişey çıkartmışlar cok alakasız yağ gerekli bişey en azından enerji için ama kasa dönüşmesi falan sanmıyorum


    #BodyBuilding #Anime #Work #Happy
     

Sayfayı Paylaş