1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

4 aylık evde dumble ile çalışma

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve xfactory9025 tarafından 16 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 19 üye.
  1. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Merhaba arkadaşlar internette gezerken bu siteyi keşfetmiştim 5 ay önce.Forumdaki Flexorun sadece 2 adet dumble ile olan progamını gördüm denemeye karar verdim ve 4 aydır yapıyorum..Aslında ilk 2 ay ile 4 ay arasında hiç bir fark göremiyorum yani gelişme durdu gibi bişey salona yazılmaya karar verdim daha önceden yazılacaktım da köyde olduğum için evde çalışmak zorundaydım.Başlamadan önce foto çekmek aklıma gelmedi eski deniz fotolarından 1 tane bulabildim anca...Şorlu olan foto başlamadan önceki halim..Fotoğraf çekmek konusunda da pek başarılı sayılmam aynada kendimi gördüğüm şekilde fotoda çıkamıyorum nedense bu ışık gölge ayarı filan hiç anlamıyorum..Ramazan ayı araya girince karın kasları haliyle yok oldu ama ben aynada az da olsa görebiliyorum fakat fotoda bir türlü görünmüyor :D..Ölçü olaylarından da pek anlamam sadece bicepsimin ölçüsünü almıştım başlamadan önce 28 cm idi şuan 30 cm oldu.Hayvan gibi yememe rağmen 1 kilo bile alamadım 4 ay boyunca..Lütfen 4 aylık çalışmamı yorumlarmısınız her türlü eleştiriye açığım darılmam istediğiniz gibi yazın.



    Yaş 20

    Boy 1.68

    Kilo 54-55 arası gidip geliyor
     

    Ekli Dosyalar:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Dosya Boyutu:
      73,2 KB
      Görüntüleme:
      1.563
    • 2.jpg
      2.jpg
      Dosya Boyutu:
      51,5 KB
      Görüntüleme:
      1.282
    • 3.jpg
      3.jpg
      Dosya Boyutu:
      77,7 KB
      Görüntüleme:
      1.300
    • 4.jpg
      4.jpg
      Dosya Boyutu:
      80,1 KB
      Görüntüleme:
      1.409
    • 5.jpg
      5.jpg
      Dosya Boyutu:
      53,1 KB
      Görüntüleme:
      1.182
    • 6.jpg
      6.jpg
      Dosya Boyutu:
      100,1 KB
      Görüntüleme:
      1.110
    • 7.jpg
      7.jpg
      Dosya Boyutu:
      82,4 KB
      Görüntüleme:
      1.038
    • 10.jpg
      10.jpg
      Dosya Boyutu:
      53 KB
      Görüntüleme:
      828
    • 11.jpg
      11.jpg
      Dosya Boyutu:
      68,5 KB
      Görüntüleme:
      947
    • 0.jpg
      0.jpg
      Dosya Boyutu:
      15,6 KB
      Görüntüleme:
      1.252
  2. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Bunlar da köydeyken çektiğim birkaç foto ramazandan önce karın kasları biraz belli oluyodu :) yüzümü kapatmamın sebebi kesinlikle yüzümün gözükmemesi için değil poz verirken girdiğim abuk sabuk şekil nedeniyle :)
     

    Ekli Dosyalar:

    • qww.jpg
      qww.jpg
      Dosya Boyutu:
      183,3 KB
      Görüntüleme:
      1.375
    • qdasd.jpg
      qdasd.jpg
      Dosya Boyutu:
      102,8 KB
      Görüntüleme:
      997
    • weq.jpg
      weq.jpg
      Dosya Boyutu:
      86 KB
      Görüntüleme:
      1.127
  3. coss18
    Offline

    coss18 Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    sakarya
    "Flexorun sadece 2 adet dumble ile olan progamını gördüm denemeye karar verdim"
    aynen bende böyle başladım flexorun paylaşımı gerçekten teşvik edici teşekkür ediyorum ben kendisine.vücuduna gelince sende takdir edersin ki biraz zayıfsın ama hatlar belirginleşmeye başlamış.4 ay boyunca aynı ağırlıkla çalıştığın için artık ağırlığı artırmak lazım.ama artık zaten belli bi mesafe katetmişsin zaten sende söylemişsin bundan sonra yapılcak en iyi şey salona yazılmak.orda beslenme ve antrenman konusunda yardım aldıkça gelişimin hareketlenmeye başlar.iyi çalışmalar...
     
  4. mr.gaga
    Offline

    mr.gaga Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    kaç kiloluk dumbellarla çalıştınız ve aşırı zayıfsın bu haldeki bir vucudun şekle girmesi diğerine göre daha çok zaman alıyor ama en azından kilo verme derdin olmuyor. devam et.
     
  5. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    3kg lık dumble son 2 ayda kol için 6 kg çalıştım ama diğer hareketler 3kg
     
  6. mr.gaga
    Offline

    mr.gaga Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    cok cok az ağırlıgı arttırmalısınduh
     
  7. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    salona yazılacağım için gerek kalmadı :)
     
  8. ksfıtness
    Offline

    ksfıtness Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı sorun bendede var abiler ya bende 4 ay salonda çalıştım veriln prgrama uydum ama 1 kilo dail alamadım..nasıl ne yapcaz bilmiyorum
     
  9. ihsanerol
    Offline

    ihsanerol Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    iyi beslenin ara sırada programı değiştirin 6 haftada 1 falan birde antremanlar 1 buçuk saati geçmesin bendede vardı aynı gelişememe sorunu bunlara dikkat edince gelişiyor :)
     
  10. phoenix_batt
    Offline

    phoenix_batt Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    en cok gogus kısmında gelısım olmus galıba vucudunda yag cok yok salona yazıl duzgun beslen fit bi şekılde gelısırsın ıı basarılar
     
  11. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    dün salona yazıldım salon hocasına derdimi anlatamıyorum hamsın diyerekten 1 hafta ısınma hareketleri yaptırıyor eve gidince ağrıyacak her yerin dedi ama ne ağrı var ne bişe :D
     
  12. jack of hearts
    Offline

    jack of hearts Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Hocan haklı, daha çok bir şey çalışmış sayılmazsın. Dediklerine harfiyen uy. Çalıştığın kilolar çok hafif olduğu için her ne kadar 4 ay çalışmış olsan da uygun kilolarla bir ay çalışmış adam senden daha az ham sayılır şu an. Hocanın verdiği alışma programında ağırlıkları giderek arttırmaya bak. Yakın zamanda özlem duyduğun o ağrılara kavuşacaksındır. :)
     
  13. joseph18
    Offline

    joseph18 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Genelde bütün salon hocaları öyle yaptırır salona yeni gelenlere bisiklette ısınma hafif kilolar vs.sen bir kaç ay git oraya vücudun biraz daha otursun ağır kilolarada başlarsın acele etme bu kdar:D
     
  14. evde_spor
    Offline

    evde_spor Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    genç arkadaşım bende hiş salona gitmiyenlerdenim evde çalıştım hani bildiğin banyolarda lambanın plastik karpuzları varya onları betonla doldurdum 4 tanesi 2 takım oldu bi tanesi 8 kilo bu aralar hafif gelmeye başladı arttırıcam iraz zaman alıyo ama evde çalışmakta fena değil kendimce haşlanmış yumurta yedim bol bol
     
  15. mr.gaga
    Offline

    mr.gaga Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    yahu koskoca hocayı burda aklınca dalgaya alıyosun bişe bilmiyorlar tribinde etrafta dolanıyosun e hacı o kadar kolaydıysa yapsaydın evde 3 kiloluk dambıllarınla adam bişe biliyor dime sende hoca diyosun bari ismine saygın olsun saygısızlıgın alemi yok iki bakla kasın göründü diye arnold olmadın
     
  16. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    sen ne saçmalıyorsun ya?? ne dalgası
     
  17. ksfıtness
    Offline

    ksfıtness Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş dalqa gecn yok ..
     
  18. mr.gaga
    Offline

    mr.gaga Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0


    düzgün konuş bence thums: gerçekten buna ihtiyacın var
     
  19. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    gayet düzgün konuşuyorum ama sen bundan farklı manalar çıkarıyorsun hocayla dalga geçtiğimiz filan yok estağfurullah ama koskoca hoca demişsin ya nerden biliyosun koskoca olduğunu daha görmedin ki belki düşündüğün gibi değildir.Hocam çok umursamaz biri pek ilgilenmiyor spor aletlerini kullanmak için gidiyorum salona diyebiliriz.Karın hareketlerini forumdan öğrendiğim hareketlerle yapmaya çalışıyorum hoca göstermiyor diğer hareketler için de şunu yap diyo yapıyoruz yani belli bir liste yok elimizde program olarak.Hocayı küçümsediğimiz veya dalga geçtiğimiz söylenemez ama çok ilgisiz orası aşikar..Böyle devam ederse forumdaki progamlardan birini uygulamaya başlıycaz arkadaşlarla
     
    sofi-kadiri bunu beğendi.
  20. mr.gaga
    Offline

    mr.gaga Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    o zaman iki kitap aç oku da kime ne tür isimlerle hitab edeceğini öğren. kasaba hoca denirse ben buna karşı gelirim.thums:
     

Sayfayı Paylaş