3 mayıs 2011 diyet başlangıcım

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve tyly12 tarafından 2 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. tyly12
    Offline

    tyly12 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    meraba arkadşlar yarın hayırlısıyla yağ yakmaya başlıcam istediğim hacime ulaştım sayılır ama bunun yanında göbek ve bel bölgemde yağlanmalar oldu parçalı ve sert bi vücut isitorum


    Amacım haziran sonu temmuz başına kadar sıkı bir diyet ve bunun sonucunda iyi bir vücut ama definisyon konusunda pek de bişi bilmiorum yarın kardio çalışmlarına başlıorum şöle bi diyet yapmak isitorum ama bazı sorularım var:

    haftada 4 gün idman 3 gün kardio yapıorum antreman yaptığım günlerde proteine ağırlık verip karbonhidratı azaltıcak mıyım yoksa hep dengeli mi gidicem ama karbonhidratı azaltıcam yağ hiç yok tatlı yok tuz az var


    antremanımı değiştiricek miyim mesela göğüs bench press hafif kilo çok tekrara mı geçicem hareketlerin hepsinde artık bunları çok merak ediorum

    aslında nasıl besleneceğimi de bilimorum mesela kalktığımda whey protein 3o dk sonra portakal suyu kibrit kutusu beyaz peynir 4 dilim kepek ekmeği zeytin
    3 yumurta 1 tane tam 2 tanesinin sadece beyazı


    arkadaşlar öğlen marul salatası elma sirkeşli yanında portakal suyu 250 gram haslanmış tavuk 1 haslanmış patates

    saat 14.00 gibi idman yapıorum antremandan hemen sonra whey protein 1 saat sonra 200-250 gram haslama tavuk yanında patates 1 tane salatalık marul salatası

    1-1.5 saat sonra 1 tane elma 1 tane portakal daha neler yiyebilirim tam bilimorum yardım ederseniz gerçekten çok sevinirim


    ÖLÇÜLERİM:GÖĞÜS-100
    OMUZ:121
    KOL:32

    YARDIM!!!
     

Sayfayı Paylaş