14 Yaşından sonra boy uzaması ve ergenlik

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve SoExcellent tarafından 26 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. SoExcellent
    Offline

    SoExcellent Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,2001 eylül dogumluyum.1.66 boyundayım ve 7. sınıf sonlarına doğru ergenliğe girdim.Bacaklarımda kıl var çenemin altında 2-3 kıl var ve faullerde çok az var.En maximum uzayabileceğim kaç cm sizce?Çoğu kişi ergenliğe erken girdiğimi ve çok çok az uzayacağımı söylüyor.
     
  2. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Allah miyiz tovbe hasa ne kadar uzayacagini bilelim, 21-22 yasina kadar uzuyor insanlar..ergenlige girdigin yas ile alakasi yok..
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    Hocam hangi uzman dr.du hatırlamıyorum ama erken ergenliğin kısa boya neden olduğundan bahsediyordu gazetede okumuştum
     
  4. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Herkes uzman anasini satayim, Genetiginizde ne varsa o kadar uzarsiniz, dis faktorler beslenme, uyku vs buna etki eder, ancak 180 olacaksaniz olursunuz bu kadar basit ...Yani kisacasi tas tasisaniz uzayim diye kar etmiyor...
     
    atraksiyonlu bunu beğendi.
  5. atraksiyonlu
    Offline

    atraksiyonlu Üye

    Katılım:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    abi senden bir şey istiyorum. Şöyle güzel bir yazı yaz boy uzaması ile ilgili. Konu sabitlensin. Ben görmekten bıktım, sen cevaplamaktan bıkmadın :)

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    octeniskrup bunu beğendi.
  6. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Ne yazik ki bu sorulari soran kardeslerimiz yas itibariyle biraz ufaklar, bir cogu ne yazik ki makale yazilsa okumaya usenirler/yorlar.
     
    atraksiyonlu bunu beğendi.
  7. atraksiyonlu
    Offline

    atraksiyonlu Üye

    Katılım:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    ben de ufağım da elimden geldiğince araştırıyorum. Belki benim gibi ama yeni başlayan arkadaşlar vardır. :)

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Istisnalar elbette mevcut, akil yasta degil bastadir hep inanmisimdir ancak bu boy konusunda ne yazik ki buyuk cogunluk bu sekilde :/
     
    atraksiyonlu bunu beğendi.
  9. Özkan.
    Offline

    Özkan. Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir
    Abi insanlara boy dağıtılırken ben nerdeydim acaba?

    edit: Boyum 1.65 ve 17 yaşındayım, biliyorum artık uzayamayacağım. :(
     
  10. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    1.70 i vurursun diye düşünüyorum. Ana baba amcalar dayılar nasıl ?
     
  11. Özkan.
    Offline

    Özkan. Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir
    Gerçi onlarda uzun değiller 1.70den yukarıda yok zaten bizde ama benim merak ettiğim konu ergenliğe geç girenlerin uzaması daha uzun sürüyormuş yani 5 cm daha atarsam askere kadar harbiden çok iyi olur ya yoksa bilmiyorum çok takıntı haline getirdim zaten özgüven 0
     
  12. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.696
    Beğenileri:
    1.893
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    bu kadar abartmana gerek yok yaşın daha erken belki uzarsın , uzamazsan da sorun değil. her şey görüntü değil bu hayatta.
     
  13. Özkan.
    Offline

    Özkan. Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir
    Tabikide her şey görüntü değil ama insan ister istemez takıyor.
     
  14. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Cem yilmaz, okan bayulgen vs vs bu adamlar kisa ancak basarili insanlar sosyal ve ozel hayatta.. Hersey boy degil islevi:)
     
  15. Özkan.
    Offline

    Özkan. Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Izmir
    Kesinlikle :)
     

Sayfayı Paylaş