İstikrarlı bir spora başladım..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve onurdoyuran tarafından 25 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. onurdoyuran
    Offline

    onurdoyuran Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar.. yıllardır yarım yamalak yaptıgım sporlardan vaz geçip düzgün bir vücüda kavuşmak için kendimi hazırladım.. öncelikle yaşım 27 yıllardır çeşitli sporlar yaptım futbol , koşu , ice hokey , dalış , voleybol vb ve uzun süre breakdance .. breakdansı bıraktım sebebi vücüdumun elverişli olmaması.. yaptığım sporlardan dolayı bacak kaslarım çok gelişti baya kuvvetli ve büyükler boyum 1.73 kilom 86. bir iki gun içerisinde resimlerimi koyucam.. her neyse sormak istediklerim..,
    1- cardio tam olarak nedir ? antremana başlamadan oncemi sonra mı yapılır?

    2- amacım kilo verip (özellikle bel kısmı) vücüduma şekil kazandırmak.. normal kas çalışması yapıyorum.farklı bir şeymi yapamam lazım..

    3. kilo verelim derken mevcut kasları eritmekten korkuyorum . boyle bir şey olurmu..

    4. antremandan sonra ne yapılmalı yani içicek veya yiyicek olarak özel birşey varmı yoksa su yeterlimi?

    Bir iki gune resimlerimi koyucam eminim daha çok yardımcı olucaksınız.. teşekkurler şimdiden.. basit bir açıklama yarsanız çok sevinirim..
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    1) Yağ yakmak için yüksek kalp atış hızında, yavaş tempoda ve sürekli olarak yapılan egzersize kardiyovasküler ya da kısaltılmış olarak kardiyo denir. 30 dakika boyunca durmaksızın yapılan koşu, bisiklet, yüzme ve kürek en popüler kardiyo egzersizlerdir.

    2)amacın kılo vermekse bodyı 2. plana koyup kardıo yapmaya başlayın.

    3)evet kılo verırken kas kaybıda olur zaten burd amacın kılo vermekse bunu önemseme kılo verıp sonra bodye başla vucudunuzdada fazla kas oldugunu dusunmuyorum yılalrdır body yapmıyorsunuz.

    4)antremandan sonra en iyisi whey proteın dir yoksa basit şeker üzüm suyu gibi içmeniz boşalan glıkojen depolarını doldurmak ıcın doldurmazsak vucut kas yakmaya başlar.
     
  3. onurdoyuran
    Offline

    onurdoyuran Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Harika cvp için teşekkurler yarın resim koyucam eminim daha iyi yardım cı olucaksınız. body surekli yapamadım ama parça parça b, şekilde yaptım.. ben geenede kardiyo ya yukleneyim biraz daha.. teşekkurler..
     
  4. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş