Örnek alınası vücutlar

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve CURL tarafından 27 Temmuz 2006 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ne ronnie ne jay cutler..
    benim favorilerim...

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. habib
    Offline

    habib Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2004
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    17
    Yer:
    bursa
    arkadasım tam hayalimdeki vucut tipi bunlar ama natural olarak nekadar
    bunlara benziyebilirim oda bilinmezz
     
  3. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bu arkadaşlar doğal değil zaten bunu kasın kalitesinden anlayabilirsiniz. ama kullandıkları dozajlar da vücütçuların kullandığı dozajlar yanında koklamak diye tabir edilir herhalde.
     
  4. steeve
    Offline

    steeve Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Moskova
    abi cok sıkı adamlar resimelrde ole cok sagol bu calısman için VALA cok gaza geldim bunlardan soora :lol:
     
  5. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Bu adamların yağ oranı % 3-5 'i geçmez diye tahmin ediyorum. çok fazla su atıcı ve gençliği güzelliği korumak için growth hormonu , DHEA kullanıyorlardır. Ancak testesterone türevlerine yöneldiklerini sanmam. Ayrıca protein oranları da bizimkine göre çok farklı olabilir diye tahmin ediyorum.
     
  6. steeve
    Offline

    steeve Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Moskova
    curl ama bir kac foto ogle degil gb benim rusyada salonda bi arkadasım var cocuk amino haricinde birsey kullanmıyor ve bunlardan co kdaha diri ve iyiy vucudu cok iyiy genetiklere sahip..
     
  7. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    zaten genetik yapı çok önemli. bak zenciler kardiyo bile yapmaz örneğin. adamlar yağ tutmuyor doğuştan. neyse burdan devam

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    böyle vücudu olunca insan çuval giyse yakışıyor...
     
  9. steeve
    Offline

    steeve Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Moskova
    su son reimdekini cok tuttum vucudu harika ve curlun koyduklarında 2.ci reism super..ama son resimdekinin gogus ve vucut oratısı bi harika adamlar sanki INSAAA EDILmis yada FABRIKADA yapılmıs gibiler inanamıorum ya...
     
  10. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    bunu da diğerlerini ararken buldum. bu da hatun kimselere örnek olsun :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. masteer
    Offline

    masteer Özel Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2006
    Mesajlar:
    809
    Beğenileri:
    1.074
    Ödül Puanları:
    0
    Hatun kısı ıyıymıs valla
     
  12. NEFELIS
    Offline

    NEFELIS Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    gercekden hatun çok iyimiş yaa ismi falan bellimi başka resmi varmı?
     
  13. habib
    Offline

    habib Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2004
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    17
    Yer:
    bursa
    böyle olcaklarsa tümm hatunlar salonaaa :p :p
     
  14. ofbeat
    Offline

    ofbeat Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    yok abi ben sevmedim bu trapezleri cok geliştirince bi acaip duruyolkar mongolumsu bi yapı oluyor yani trapez geliştirenlerde degil bana göre diger yerlere göre fazla büyümüş oyüzden bozmuş olayı yalnız o ilk fotolardaki eleman kollardaki damarlar nedir öyle :eek: :eek:
     
  15. StRoNgMaN
    Offline

    StRoNgMaN Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2005
    Mesajlar:
    462
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul


    ooooooooooooo bu mithis iste...
     
  16. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
  17. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    İşte benim hoşuma giden vücut tipi bu,ne proflar gibi insan azmanı ne de incecik mükemmel orantı.Hele ki ilk resimdeki eleman,yaa böyle bi estetik görmedim harikaa!
     
  18. arespoem
    Offline

    arespoem Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2005
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    38
    Adamın adı Greg plitt zaten adamın resminin yayınlanmadığı fitness dergisi kalmadı.
     
  19. Whisper31
    Offline

    Whisper31 Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar
    Yer:
    Cehennem
    Peki Bunlar Steroid Kullanıyorlarmı Doğal Yollarla Böyle Vucud Yapmak Mümkün Değilmi İllaki Bişeyler mi Kullanmalıyız.
     
  20. muscled_girl
    Offline

    muscled_girl Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Şu 3. resimdeki undergear model başlıklı olanı alabilir miyim:lol:
     

Sayfayı Paylaş