ÇOK YAGLANDIM YARDIMM

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve basayev2323 tarafından 24 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. basayev2323
    Offline

    basayev2323 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2016
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar merhaba öncelikle kendimi tanıtıyım ben 1.83 boyunda 85-90 kilo arasıyım spor olarak ta geçen yıl 3 ay kadar cardio yaptım o zaman 99 kiloydum 84 e dustum sonra bıraktım tekrar kılo aldım 92 cıktım sonra gene cardıo yapmaya karar verdim verdim 82 ye düştüm vücudum cok sarkıktı sıklaştırmak için body yaptım 3 ay kadar gene maddi imkanlardan dolayı bırakmak zorunda kaldım sımdı 85-90 arası bı kılodayım şuan artık rahatsız olmaya başladım aşırıca ve sıkıldım bu durumdan artık yanı kesip atmak istiyorum gobegımı o kadar bıktım artık şu forumda bana yardımcı olabilecek temiz kalpli kardeslerım abılerım vardır Allah rızası için bana bi yol gosterın vucudum kerhaneye dondu kılo vere ala ondan çatlaklarım var bana lutfen yardım edecek biri varsa kotu ıyı ne varsa yazın çok teşekkur ederim
    cardio yaparken l-carnitine kullandım 1 ay kadar
    Vücüt fotoğraflarım; adsız 2.jpg adsz 1.jpg adsz 3.jpg
     
  2. FuriousWind
    Offline

    FuriousWind Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bodybuilding
    Yer:
    TR,İstanbul
    kardiyo, yürüyüş, düşük karbonhidrat içeren diyet listesi. bu kadar.
     
    basayev2323 bunu beğendi.
  3. Agent47
    Offline

    Agent47 Üye

    Katılım:
    20 Mart 2016
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Doğru beslenme ve spor.Kahvaltına çok dikkat et.Yağlı ve karbonhidratlı gıdalardan uzak dur.Bunun yanında kardiyo tabikide.Ağırlık kaldırmadan kilo vermek vücutta sarkmalara neden oluyo diye biliyorum.Bence birazcık da forma göz gezdir.Konuna bilgi sahibi insanlar da cevap yazacaktır umarım.
     
    basayev2323 bunu beğendi.
  4. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Forumu üşenmeden oku
    Şeker gofret beyaz ekmek vb hepsinden.asla asla yeme
    Kaliteli karbo tüket örneğin yukaf basmati prinç bulgur
    Proteinini mutlaka al
    Sporunu yap
    Düzgün uyu
     
    basayev2323 bunu beğendi.
  5. basayev2323
    Offline

    basayev2323 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2016
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar öncelikle mesajlarınız için teşekkur ederım şoyle bi durum var tam anlamıyla diyet listem hiç bi zaman olmadı yani hergün ne yiyecegime dair bi liste olmadıgı ıcın elimde diyet yaptıgım zamanlarda kendim rahat davrandıgım ıcın aksatıyodum aburcubur yıyordum ve diyet çöp oluyodu bana şöyle sabah bunu öglen bunu aksam bunu ye diye bi programım olursa cok ıyı olur bende forumlara baktım fakat tam anlamıyla boyle bı diyet listesi goremedım bılgınız varsa soylersenız cok ıyı olur yada konu baslıgı varsa oyle benı yonlendırırsenız çok mutlu olurum saygılar...
     
  6. basayev2323
    Offline

    basayev2323 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2016
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yardım edicek yok mu
     
  7. ArL
    Offline

    ArL Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    sabah 3 yumurta beyazı 100 gr lor domates salatalık ekleyebilirsin
    öğlen yağsız bulgur pilavı ve tavuk yada balık 200 gr
    akşam bol salata ve bi tabak bakliyatlardan yiyebilirsin
    Ara öğünleri tavsiye etmem günde 20 dk yürüyüş yaparsan 1 ay sürmez senin işin.
     
  8. basayev2323
    Offline

    basayev2323 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2016
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Allah razı olsun kardeşte maddi sıkıntılarım var tavuk alacak kadar durumum yok alternatif yönetebilecegin biseyler var mi
     
  9. ArL
    Offline

    ArL Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yani günde 200 gr tavuk 2.5 tl falan olması lazım. En ucuzu zaten tavuk
     

Sayfayı Paylaş