ÇOK İLGİNÇ PSİKOLOJİK TEST

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve zagortenay tarafından 8 Haziran 2006 başlatılmıştır.

  1. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Arkadaşlar mevzuyu bilenler cevaplamasın.Forumdaki arkadaşların karakter çözümlemesinini yapıcam. ;) Haydi arkadaşlar çalıştırın saksıyı.

    Öykünün kahramanı bir genç kız. Bu genç kız, kendi annesinin cenaze töreninde daha önce kim olduğunu hiç bilmediği bir genç adamla karşılaşıyor. Bu genç adam kızın rüyalarının adamı ve kız görür görmez adama aşık oluyor. Aradan bir kaç gün geçiyor. Genç kız, kız kardeşini öldürüyor. Polis neden öldürdüğünü sorduğunda, genç kız cevap veriyor?

    Kızın, kız kardeşini öldürme sebebi nedir?
     
  2. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok bilindik bir hikaye ama ben yine de vermeyeyim cevabı. Çoğu kişi bilir yalnız o sansasyonel cevabı.
     
  3. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Aman söyleme SCHWARZXXL. Zaten cevap gelmemesi iyi ;) .Yarın açıklayacam cevabı.
     
  4. mudkicker
    Offline

    mudkicker Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    hmm bişey anlamadım...
    Ama annesini kardeşi öldürmüştür belki :)
     
  5. CYBER_COUNTER
    Offline

    CYBER_COUNTER Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2005
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Doğru cevap verenleri banlayın. Ne olur ne olmaz :D :D :D
     
  6. gymnast
    Offline

    gymnast Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2005
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    0
    iki kızda aşık mı oluyo?? o yüzdenmi öldürüo kardeşini??
     
  7. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    VE CEVAP

    Dostlar adama aşık olan kız aşık olduğu adamı sonraki cenazeye gelirde görürüm umuduyla kardeşini öldürüyor.

    Bu soru FBI da suçlu sorgu sistemiymiş ve bu sorunun sorulduğu seri katillerin %90 ı hiç düşünmeden doğru cevabı bilmiş.Yani beynin farklı çalışması cevabı etkiliyor.Allaha şükür bende bilememiştim.
     
  8. starspor
    Offline

    starspor Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SALON SAHİBİ
    Yer:
    SAMSUN
    benım aklıma hayatta gelmezdi :!: salakmıyım neyım :lol:
     

Sayfayı Paylaş