Çalışma Sırası Nasıl Olmalı?

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve Firtına101 tarafından 13 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Firtına101
    Offline

    Firtına101 Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Üstad Arkadaşlar, 2 yıldır Kickbox sporu yapıyorum. Müsabakaya 5 ay bir zaman var. Antrenman periyodlamasında Ağırlık çalışmalarında hazırlık döneminin başlagıcında 5-6 hafta Maximal Kuvvet çalışması yapıyorum. Sonraki dönemlerdeki çalışmalarda hangi sırayı izlemeliyim. (Çabuk Kuvvet, Kuvvet'te devamllık ve Patlayıcı güç)

    Yardımcı olursanız minnettar kalırım...
     
  2. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    üstad yok galiba?!...))

    şu kadar yardımcı olalım: bu dediklerinin hepis iç içe geçen olaylar...kapasiteni bilmeden ,program vb vermek doğru olmaz...ancak ,şunusöyleyebiliriz peşinen müsabakaya 2 hafta kala güç çalışmalarını kesebilirsin..)
     
  3. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    boks ile uğraşıyorum o yüzden kick boks için çok tekniksel bir yardımda bulunamam ancak şunu söyleyebilirim, kick boks kalfları etkin kullanan bir spor dalıdır o yüzden hafif kilo çok tekrarlı kalf çalışman işine gelir, yumruklarını sertleştirmen için ise bileğini kuvvetlendirmen çok faydalı olur. kalfların için parmak ucunda zıplamak, seated calf raises, donkey calf raises işe yarar, bileğin içinse barbell wrist curl, özellikle reverse barbell wrist curl öneririm. cable reverse wrist curl de önkolu çok kuvvetlendirir.
     
  4. Firtına101
    Offline

    Firtına101 Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Biraz geç oldu ama ilginize ve yardınlarınızdan dolayıteşekkür ederim. Ancak ben soruma tam yanıt alamadım. Mximalden sonra hangi kuvvet çalışma sırası gelmeli...
     
  5. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    madem 5 ayın var, ki iyi zaman ,önce hangi konuda zayıfsan onu 2 ay gündeme alıver, daha sonra kalan süre içinde hepsi (yani tüm kondüsyon güç tiplemeleri) ,maça 2 hafta kala "yoğun güç idmanlarını kesiver..)
     

Sayfayı Paylaş