The Hunger Site,
1999'da kurulan ve reklamını yapmak karşılığında
sponsorlardan destek alan orijinal bir
tıkla bağışla sitesi'dir. The Hunger Site ziyaretçilerini sitedeki bir düğmeye günde bir kez basmaları yönünde teşvik eder. Her bir "tık", bir kap yemek
bağışlanmasını sağlar. Site bir "yardım derneği" niteliğinde değildir; belirlenen yerlere bağış yapmak için gereken gelirin reklam verenlerden sağlandığı kâr amaçlı bir kuruluştur. Reklam verenler, Ocak 2006 itibariyle
America's Second Harvest ile
Mercy Corps'tur.
The Guardian'dan Martin Lewis'e göre The Hunger Site muhtemelen her bir tıktan gelir elde etmemekte; yalnızca sponsorların sitesine tıklandığında gelir sağlanmakta ki bu da ancak 30¢'e eşit olmaktadır.
"Feed the starving" düğmesinin her tıklanması, ortalama tıklanma reytingleri göz önünde tutulursa tahminen 0.7¢ sağlamaktadır.
[4] The Hunger Site en çok ABD'den ziyaret edilmektedir.
GreaterGood tarafından Hunger Site iş birliğiyle açılan ve CharityUSA.com'a satıldıktan sonra işleriliği durdurulan The Child Survival Site ve The Kids AIDS Site gibi pek çok site, The Child Health Site ve The Landmine Site'a dönüşmüş halde etkinliğini sürdürmektedir. The Landmine Site sayesinde toplanan bağışlarla
kara mayını patlamalarında kol ve bacaklarını kaybedenlere
protez sağlanmaktadır. Şu anda CharityUSA elde edilen kârın bağış amaçlı kulanılmasına dayanan
The Rainforest Site ile The Breast Cancer Site gibi çeşitli reklam ve alışveriş sitesini de işletmektedir.
CharityUSA.com verilerine göre ziyaretçilerin tıklamaları sonucunda 27 Aralık 2007 itibariyle, aşağıdaki miktarlar kadar yemek bağışlanmıştır:
- The Animal Rescue Site: 30,9 ton[5]
- The Hunger Site: 9,2 ton[6]
Kaynak: http://tr.wikipedia.org/wiki/The_Hunger_Site