kol ağırlıklı program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fevriportakal tarafından 26 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. fevriportakal
    Offline

    fevriportakal Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kollarımda yeterli gelişim olmadığını düşünüyorum. bu yüzden kol ağırlıklı bir program denemek istiyorum.

    1.gün göğüs-pazu
    2.gün omuz - arka kol
    3.gün dinleme
    4.gün sırt-pazu
    5.gün bacak - arka kol
    6.gün dinleme
    sonra başa dönüyor.

    sizce bu program uygun mudur yoksa kollara fazla mı yüklenmiş olurum ?

    ayrıca bir bölge için kaç hareket uygulanmalıdır ? örneğin ben büyük kaslar için 4, küçük kaslar için 3 farklı hareket uyguluyorum. her hareket 3 set 8 tekrar.

    ve son olarak kardio yapmadan karın çalışmak göbeğin daha şişkin hale gelmesine neden olur mu ?

    yardımlarınızı bekliyorum . şimdiden teşekkürler
     
  2. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    eksik bölgeyi fazla çalışmak herzaman doğru değil,ben bicepse 4 hareket giriyordum ilerlemiyordu,2 harekete düşürdüm gelişti,benim vücudum kası kısa ve sert vurmaktan etkileniyor,sende vücudunu tanıyıp ne gerektiğine karar vermen lazım.
     
    StormBlast bunu beğendi.
  3. boksbody
    Offline

    boksbody Özel Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.374
    Beğenileri:
    2.808
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    hareket sayısı kişiden kişiye değişir
    ama programın yanlış
    bence antreman sonrası hep 1 gün dinlendir vücudunu
    aralaarda mide çalışabilrsin
    pazartesi göğüs+biceps
    salı dinlenme
    çarşamba omuz + triceps
    perşembe dinlen
    cuma sırt + biceps+bacak daha ideal olurdu
     
  4. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.287
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Ne kadar süredir spor yaptığına göre değişir dinlenme süresi.İlk aylarda 4-5 gün antrenman kolay kolay çıkarılamazken,ilerleyen zamanlarda 4-5 gün çalışılmadığında az gelebilir.

    Biceps ve tricepsi 2'şer kere çalıştırmak yerine diğer bölgeleri çalışırken dumbell tercih edersen kolları ekstradan çalıştırmış olursun.Göğüs-bacak gibi bölgeler 1 kere çalışıyorken biceps ve tricepsin 2 kere çalışması fazla.
     
  5. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.070
    Ödül Puanları:
    103
    Kol ağırlıklı bir program yaparak kollarını geliştirmezsin beslenmeni ve antrenman sistemini değiştirmen yeterli olacaktır
     

Sayfayı Paylaş