gold bilgisayarın küçüklüğü

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve doggetman tarafından 5 Şubat 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    arkadaşlar geçen hafta cumartesi günü gold bilgisayarın bahçelievlerdeki mağazasından 17 inc samsung monitör aldım akşam evde deneme fırsatım oldu ancak benim eski kullanmı olduğum monitör 19 inc olduğu için bu 17 inc bana pek cazip gelmedi.
    Bende pazar sabahı daha afyonlar patlamadan,kalktım gittim golda ürünü değiştirmek istediğimi söyledim, fakat değişim yapmadıklarını ,ve benim böyle bir hakkım olmadığını söyledier,iade etmek istediğimi söyledim iade yapılamayacağını söylediler,
    iade yok , değişim yok , mecbur aldım paşa paşa döndüm evime .

    Bu arada tüketici hakları diye birşey varya orasıda fasa fiso geliyor bana,geçen sene teknossadan telsiz telefon almıştım 5 kere servise tamire gitti geldi 1 kere bile alo diyemedim tüketici haklarına şikayet ettim 11 ay sonra sağolsunlar cevaap yazdılar .Getirin telefonu test edelim diye cevap ama.
    Bende dedimki onlara telefonu evde kaybettim biraz daha bekleseydiniz emekliliğimde cevap verseydiniz kardeşim.
     
  2. MT
    Offline

    MT Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1.054
    Ödül Puanları:
    0
    goldbilgisayarın fiyatlarıda uçuk aslında. Ben vatanbilgisayar ya da eğer internetten alacaksanız birbilgisayaral.com u öneririm. Vatanbilgisayarın card finans a peşin fiyatının %92 isine 12 ay taksit olayı bende card finans olmadığı için beni gıcık ediyor :]. Bu indirimlerine rağmen onlardan daha ucuz olan firmalar var.
     
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.051
    Beğenileri:
    15.000
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    öncelikle adı geçen şirketin böyle bir koşulsuz geri alma politikası yada vaadi var mı bunu öğrenmeniz lazım..yoksa alıcı sorumludur..Eğer varsa böyle olumsuz durumlarda bayilerin kişisel hataların olabileceğini gözönünde bulundurup şirketlerin genel merkezlerini yada call centerlarını bilgilendirmeniz ve şikayetlerinizi aktarmanız daha etkili olur..

    Genel merkezler genelde sorunu çözerler..çözülmezse şikayetvar.com tarzı sitelere yazabilirsiniz..
     
  4. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    ne olursa olsun elektrik elektronik urunlerde belli bir sure icersinde kosulsuz geri verme hakkin var, arayi cok acmadiysan illa ki alacaklar bezdirmeye calisiyorlar. pesini birakma
     
  5. Evcil_Vucutcu
    Offline

    Evcil_Vucutcu Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Sevgili Dodgetman, Cannabis arkadasimiz net sekilde ozetlemis. Eger hala sorun yasiyorsaniz, gunu gune atmadan tuketici derneklerine basvurun. Tuketici olarak hakkinizi kullanin, Cannabis'in dedigi gibi "pesini birakma"yin.

    Eger tuketici derneklerine ulasmaniz mumkun olmayacak bir yerde yasiyorsaniz :

    www.sikayetvar.com 'a sikayetinizi yazin.

    Basite almayin, bu site gercekten problem cozuyor.

    Lutfen gelismelerden bizi haberdar edin.
     
  6. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    tüketici derneklerinin ne kadar işe yaradığını yazmıştım.
    onlara güvenim kalmadı.
     
  7. MT
    Offline

    MT Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1.054
    Ödül Puanları:
    0
    Tüketici derneklerini bilmem ama sikayetvar.com gerçekten işe yarıyor. Hatta sikayetvar.com a yazmadan önce alışveriş yaptığınız firmaya "Bu problemi çözmesseniz sikayetvar.com a yazarım" tarzında tehditvari bir mesaj yollarsanız dahi bazen çözüme ulaşabilirsiniz.
     
  8. kerwan
    Offline

    kerwan Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2006
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    ordakilerin ters tarafına geldin heralde , bende gold dan geçen sene monitör almıştım , beğenmedim ertesi gün götürdüm iade ettim , parayı geri vermediler ama gold dan alacaklı oluyorsun tutar kadar zaten 2-3 gün sonra başka bişeyler alıp hesabı kapatmıştım.
    biraz bastır ve tehdit et bence. en üst katta iade alıyorlardı hatırladığın kadari ile.
     
  9. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    gold dakiler benim elimde ürünü görünce zaten başladılar somurtmaya.
    Ben ürünü iade almak zorunda olduklarını , almadıkları taktirde gerekli yerlere şikayet ediceğimi belirtmeme rağmen , bana verdiği cevap kanunun şu şu sayılı kanunu gereği değişim veya iade yapılmıyor monitörlerde( ve % 90 diğer ürünlerinde ) istediğim yere şikayet edebileceğim söylendi.

    Bundan bir süre öncede arkadaşım lisanslı bir ürün almıştı golddan ancak ürünün yasal olmadığı anlaşıldı gold bu tür şeyleride yapıyor ve bizede bu tip firmalarla uğraşmak kalıyor .
     
  10. opasan
    Offline

    opasan Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşım benzer sorunu geçen yıl ben de yaşamıştım. Kurulumda sorun yaşadığım ve bilgisayarımda çalıştıramadığım bir (sağlam olan) ürünü 2-3 gün sonra başka bir ürünle değişim yapabileceğimi sandım. Hayır katiyen olamaz dediler. Vee bunun söyleyen de kasa memuru falan değil mağazanın müdürü gibi 35 yaşlarında yetkili birisiydi...

    Benim bildiğim iki hafta süresince değişim değil iade bile yapılıyor olmasıdır...

    Vatan bilgisayar ise bu konuda çok duyarlı... Değişim konusunda ürünün çalışıp çalışmaığı kontrol edilip size 1 sene boyunca geçerli olacak olan satın alma fişi veriliyor... Ancak aynı uygulama gold da katiyen yok!!! Bir daha da yakınından geçmem...!!!

    (
     
  11. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.051
    Beğenileri:
    15.000
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    kanunlar kusurlu malın iadesini sağlayabilir..ancak kusursuz malın iadesi için bir mevzuat düzenlemesi olduğunu sanmıyorum..bu ancak şirketlerin müşteri memnuniyeti rekabetlerinden ortaya çıkan bir kavram..
    bunu araştırmadan kanunları dayanak olarak kullanmayın bence...
    ilk mesajımda dediğim gibi şirketin koşulsuz geri iade vaadi olup olmadığını iyice öğrenin..vaat etmemişse almama hakkı var..

    kesinlikle sizin tarafınızdayım ama elinizde sağlam bir dayanak olmalı ki kuzu kuzu yola gelsinler..
     
  12. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    arkadaslar kapidan satislarla vatandaslarin kaziklandiklari donemi hatirlayanlar vardir. iste o donemden beridir kosulsuz iade hakkiniz var en az bir hafta olmasi lazim. avukatla geleceginizi soyleyin veya cidden bir avukat kanali ile iletisime gecin :)
     
  13. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.051
    Beğenileri:
    15.000
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    şirketlerin değişim politikaları var..mesela teknosa kullanılmış ürünü 1 günden sonra geri götürürseniz %15 keserek geri alıyor..

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--936--0-2-253722-.html
     
  14. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.051
    Beğenileri:
    15.000
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    http://www.hukuki.net/forum/showthread.php?t=29667
     

Sayfayı Paylaş