bu kürü yapmayi düsünüyorum

Konusu 'Anabolik Androjenik Steroidler' forumundadır ve vatoslocos4ever tarafından 25 Ekim 2005 başlatılmıştır.

  1. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    selam ve sellam

    arkadaslar bu kürü etmis olursam beklentilerim ne olabilir? kaç kilo alirim +-????? ramazandan sonra bu kürü yapmayi düsünüyorum, ister silin, silirseniz elinize ne geçecek orasini bilemem, sadece düsüncelerinizi ögrenmek istiyorum, insallah hayirlisi olur ne deyim.....

    hafta 1-8 Deca: 200mg/ml h/g
    hafta 1-10 Winstrol: 50mg (50mg x 4 tablet) h/g
    hafta 11-15 Anapolon: 50mg h/g

    kür sonrasi:

    hafta 16-19 Nolvadex: 40mg h/g
    hafta 19-22 Nolvadex: 20mg
    hafta 16-26 Milk Thistle: Syilmarine 80% h/g
     
  2. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.961
    Beğenileri:
    6.088
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Arnold, Rocky27 ve HansMueller´i taniyormusun ? ilk önce ona bir cevap ver.
     
  3. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    304
    Ödül Puanları:
    93
    türkçesi gayet iy gibi geldi bana Despo? olabilirmi? :D
     
  4. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    hayir tanimiyorum, nedenki?
     
  5. spider7
    Offline

    spider7 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    28
    :D despo sendemi fark ettin benzerliği
     
  6. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    sizi anlamiyorum, nedemek istiyorsunuz?????
     
  7. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    304
    Ödül Puanları:
    93
    cidden anlamıyormusun yoksa kafamı buluyorsun bizimle
     
  8. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    Arnold, Rocky27 ve HansMueller bunlar forumdaki üyeler'mi yoksa su televizyonda çikan arnold swarzenegger, rocky bolboa ven hans mueller'i mi kast ediyorsunuz????? forumdaki üyeleri kast ediyorsaniz ciddiden tanimiyorum..... yazmis oldugum kürde anapolon'dan vazgeçtim..... 8 hafta deca ve 10 hafta winstrol kullanmayi hedefliyom, kür sonrasida iyi bir nolvadex ve clomid combinasiyonu yapmayi düsünüyom ne dersiniz?????
     
  9. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.961
    Beğenileri:
    6.088
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Bu yukarida bahsedilen 4-5 sahis forumda ayni sahis, en son Engin35 olarak adi geciyor istersen yazilarini bir oku :D
    Yazdiklarindan en iyisi
    "Arkadaslar ben kürleniyorum, hakkinizi helal edin" :D

    Karar veremediginden ve arastirmayip ve sadece 4 ay sonra kür yapmak istediginden olsa gerek.
     
  10. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    selam ve sellam

    o kast ettiginiz kisinin birkaç mesajini okudum ama o benim yapacagim kürden 100 kere daha tehlikeli!!!!!!
    benimkisi okadar degil..... tavsiyelerinizi bekliyorum
     
  11. biko
    Offline

    biko Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Gida
    Yer:
    Istanbul
    Hayatimda gordugum en sacma ve anlamsiz kur, o kadar ilaca yazik edersin. Bu kuru sen uydurduysan yapma, iyi bilen birine sor, yok biliyorum diyen biri yazdiysa, bi sey bilmiyo. Ayrica bu kuru yaparsan milk thistle yerine karaciger naklini dusun bence...
     
  12. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    bunu bana bilen biri tavsiye etti adamim, karaciger nakline ne oluyor????? milk thistle karaciger saglikli ve temiz tutuyo yani karaciger naklini'nini anlamiyorum..... ve ayrica bu tanidik biri bu kürün aynisini uyguladi ve yaklasik 14kg aldi, yani senin dedigin kadar anlamsiz gözükmüyo adamim......
     
  13. biko
    Offline

    biko Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Gida
    Yer:
    Istanbul
    Guzel kardesim madem biri yapti 14kg aldi n diye fikir aliyosun yap gitsin. Bu isten biraz anlian biri olarak derimki haftada 200 decayi winnyle birlestirip anca lean mass kuru olur, bu dozda decayla kilo falan zor alirsin, hafif androjenik deca yaninda tamamiyla anabolik winny, temiz kas olur ama hacim olmaz. Anapolonu babam kullansa hacim alir da yarisi su olur ayrica kur sonunda anapolon falan olmaz. Kur basinda winny sonra anapolon olmaz mantiga aykiri. 10 kusur hafta 17aa kullanilmaz yani oral. Cigerine yazik, 6 hafta deca-dbol yap max 8 hafta mukemmel hacim alirsin, temel kurker varken egzantrik seylere gerek yok, hem parana hem emegine hem de sagligina yazik. Herneyse basim agridi benden bu kadar
     
  14. vatoslocos4ever
    Offline

    vatoslocos4ever Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    belçika - brüksel
    "6 hafta deca-dbol yap max 8 hafta mukemmel hacim alirsin" yani zayif olsamda fisigim güzel görükür diyosun anladigim kadariyla demi?
     
  15. biko
    Offline

    biko Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Gida
    Yer:
    Istanbul
    Ben derimki, kur yapmak ole onu bunla karistir sunu bunla falan degildir. Onyillardir yapilan ve etkinligini ispat etmis temel kurler yapilmadan bu arada da isi iyice ogrenmeden fantaziye gerek yok. Eger hacim istiyosan ilk olarak yan etki/etki orani en iyi olan 8 hafta deca/dbol yaparsin nasil hacim alinir gorursun ki deca sayesinde kur sonrasi elinde o hacimden hatiri sayilir bi miktarda kas kalir. Yok ben abarticam iyice buyumek istiyorum diyosan yaparsin anapolon/testes enant. yaparsin 8 hafta balon misali buyur her idmanda da daha fazla kilo basarsin ama kur sonrasi balonluk gider tabi, yan etkiler de deca/dbol den fazla olur haliyle. Durum budur kardesim
     

Sayfayı Paylaş