Bayanlar Kaslanmaktan Korkmayın

Konusu 'Kadınlara Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve sohbetseli tarafından 24 Mart 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 95 üye.
  1. Ayşekznc
    Offline

    Ayşekznc Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar @sohpetseli şu sıralar kafami ćokca kurcalayan bi konuya deginmişsin. Dediğin gibi yumusak bi vucuttansa sert hafif kasli vucud a sahip olmak istiyorum. Çalışmalara Yeni başladım 1 haftadır diyet listesiyle desteklediğim spor yapıyorum. Günde 10 km yürüyorum yürüyemedigm gün 500 /700 arası ip atlıyorum falan da şöyle bi sıkıntım var zayıfladıkca bi zaman sonra dizlerim titremeye güćten düşmeye başlıyorum. Bua arada Yaptıģim diyet 1500 kalorilik günde 4 litreden fazla da su ićiyorum. Nerde yanlışim var acaba. 60kiloyum ama gören 55 diyor yani yağ dokum cok az bana göre boyum da 168 50 kiloya düsmeyi hedefliyorum. Yağ yakacaģına kas mı yakıyorum acaba.
    --- Mesaj birleştirildi, 5 Mayıs 2017 ---
    H
    Hafif agırliktan kastınız nedir dambil la 1rer kilo mu yoksa 5 er kilo mu ?
     
  2. shrededekto
    Offline

    shrededekto Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2017
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Makine Teknolojisi
    Yer:
    Ankara
    Örnek verecek olursak en fazla 10 kilo kaldırabiliyorsanız 5 kilo ile çok tekrar yapmanız yani 20 tekrar yapabilecek ağırlık ile setlerinizi tamamlamanız :)
     
  3. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    861
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    az kilo çok tekrar en zararlı ifade hatasıdır. bir haeketi 40 kere yapıyor ve terlemiyorsanız bile o bir işe yaramaz. 20 şer tekrardan 4 set yaptığınızda sonlara doğru zorlanıyorsanız şakır şakır tarliyorsanız doğru yapıyorsunnuz demektir. o zaman da ağırlıklar bayanların gözüne çok görünür aaaa kas yaparım der yapmazsnız işte bu konu ondan korkmayın doğru düzgün çalışın. terlemeden şık görünmek için se başka yere gidin spor salonuna değil.
     
  4. shrededekto
    Offline

    shrededekto Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2017
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Makine Teknolojisi
    Yer:
    Ankara
    antremanda günlük 1 saat 40 dakika kalıyorum 2 yıldır terlediğimi görmedim ve 15 kas kilosu kazandım bence terlemek kişinin vudut yapısı ile alakalı ektamorf mezamorf endomorf gibi
     
  5. Güç ve Fitness
    Offline

    Güç ve Fitness Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2017
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Hafif ağırlık çok tekrarın kaslı ve ince görüntüye sebep olması gibi bir şey yok. Kas en iyi orta ve yüksek ağırlıkla gelişir, ince olmak yani düşük yağ oranına sahip olmak da kalori dengenizle yani ağırlıklı olarak nasıl beslendiğinizle ilgilidir.
    Yukarıda terlemenin mecazi anlamda yani zorlanmak anlamında kullanıldığını düşünüyorum, terler ya da terlemezsiniz o metabolik hızınız, yapınız ve ortam sıcaklığına bağlı.
    Kadınların erkeklerden farklı spor yapması gerekliliği güzel bir fitness safsatası, bu sayede kadınlara her sene yeni icat edilmiş bir spor pazarlanıyor. Kadınlar da erkekler gibi ağırlık çalışmalıdır, güçlenme, kas hacimi oluşturma mekanizmaları kadın erkek farklılık göstermez. Hormonal düzeylerden ve yapısal özelliklerden dolayı yenilenme süreleri ve üst potansiyelleri farklıdır o kadar.
     
    Available, nevrotik, diez ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  6. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    861
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    potansiyelini kısıtlamışın 1 saat 40 dakkanın 50 dakkası çalışmışın demekki :) mezamorf endamorf teorisinden de vaz geçidi. Ana fikir zorlanmak tabiiki.
     
  7. Filtrefiks
    Offline

    Filtrefiks Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir spor yapıyorum arada ara versem de bu süreçte kilomu koruyorum.
    Fakat son bir haftadır tartıda artış oldu her gün.bu ağırlık çalışmayı artırdığım için midir bir haftada bu kadar kas alınabilir mi?
    Biliyorum tartı değil görünüş önemli ama yine de belli bir seviyeye inip sonrasında kas kazanmaktı amacım .
    Kilo 56,7
     
  8. Bussraa
    Offline

    Bussraa Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2017
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Ne kadar bir artış söz konusu ? Ağırlık arttırdıgın için vücut suyu daha cok hapsetmiş olabilir ödem şişkinlik vb şeylerde söz konusu farklılıklardan tam olarak bahsedersen sevinirim :)
     
    Filtrefiks bunu beğendi.
  9. Filtrefiks
    Offline

    Filtrefiks Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    56.2 iken 56.7 oldu 1 hafta içinde.200 kalori azalttıgım halde.
    Mesela normalde 20 şınav çekerken 40 a çıkardım.
    Kol ağırlıklarını 20 den 30 a kg a
    Bacak 25ten 40 kg a
    Ekstra olarak lunge yapıyorum ve of günlerde 2km koşum var
     
  10. Bussraa
    Offline

    Bussraa Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2017
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Günlük alman gereken kalori miktarından 200 eksik aldın hergün ?
    yalnız bu kadar az grama takılma yani cok abes bi fark değil herşeyden dolayı olabilir o fark sen devam et :)
     
  11. Filtrefiks
    Offline

    Filtrefiks Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Günlük almam gereken değil de aldığımdan 200 az yani 1300 alıyorken 1100 e düşürdüm.
    Bir hafta boyunca çok düzenli olarak attı o yüzden telâşlandım yani bi gün eski haline dönüp bi gün fazla çıkmadım.bundan bir hafta sonra da 500 gr daha artarsam diye korkuyorum.
    Umarım dediğiniz,gibi olur :)
     
  12. Shiacuon
    Offline

    Shiacuon Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2016
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Kaslı değilde güçlü kızlardan hoşlanıyorum nedense:) Youtube Powerliftter ile ilgili araştırılırken Game of Throneste Daenerys Targaryen'in ikizi buldum :)
     
    Bussraa bunu beğendi.
  13. Bussraa
    Offline

    Bussraa Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2017
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Kalorilerini düzgün hesaplıyorsan günde 1100 kalori alımıyla haftada 1 kılo verirsin mantıken sen farklı tartıda tartıl :)) Haftaya bak kilona :))
     
    Filtrefiks bunu beğendi.
  14. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    861
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    Düz tartıyı eve sokmayın ayda bir bir eczanede yada merkezde 5-10 liraya analiz yapytırın. Diyet ve egzersiz sağlamsa sudur o su
     
  15. ScarlettFox
    Offline

    ScarlettFox Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2019
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Sağlık
    Hoşlanmıyorum, korkmak değil de
     
  16. Selimhoca
    Offline

    Selimhoca Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2018
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör
    Yer:
    İstanbul
    kadın*
     

Sayfayı Paylaş