antreman öncesi az şekerli karbo

Konusu 'Yemek tarifleri' forumundadır ve ferhatY tarafından 25 Mart 2007 başlatılmıştır.

  1. ferhatY
    Offline

    ferhatY Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2007
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tam tatlı sayılmaz ama tatlı isteğini bastırıyor...istediğiniz kadar pirinci bi tencereye koyun sonra üstüne light süt ekleyin,tatlandırma amaçlıda 2 tane sakarin şeker(diabetik şeker) atın,kaynatın...hem antreman öncesi karbo hemde şeker isteğinizi ortadan kaldırcak tatlı......Ben antremanlardan önce bundan 1 kase yiyorum çok güsel oluyor..bi nevi muhallebi sayılır...diceksiniz belki,antreman öncesi sakarin tatlı olduğu için insülünü yükseltir,çok az miktarda şeker olduğu için fazla bi etkisi yok,ama yükseltir diyorsanızda bende bırakırım yemeyi artık...[/u]
     
  2. CENTAUR
    Offline

    CENTAUR Guest

    Sakarin in insülini yükseltmesi için önce şekeri yükseltmesi gerek, eğer insülini artırsaydı sakarini şeker hastaları kullanmazdı.

    Yaptığın tarif bana muhallebiden çok sütlaçı andırdı çok severim fakat içinde basit şeker bulunduğu için yemem bu aslında denemeye değer, güzelde oluyorsa arada bir yenilebilecek bişeye benziyor.

    Bunun yanında şeker insülin konusunda endişelenmene gerek yok, lakin antrenman öncesi süt hem şişkinlik ve gaz yapacağı için sana zorluk çıkartabilir, hemde sütün içindeki laktozda laktik asitin yorgunluk verici etkisini artırabilir bu bağlamda değerlendirmek gerek, artılarını ve eksilerini deneyerek değerlendirip kendin karar vereceksin ;) .

    İçine az birşey tatlandırıcı konulmuş şekersiz aşure de çok güzel oluyor buda benim tarifim ;) .
     

Sayfayı Paylaş