2006 CNR modifiye fuarından resimler

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve ahmetuygur tarafından 30 Mayıs 2006 başlatılmıştır.

  1. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
  2. dj_JAwsS
    Offline

    dj_JAwsS Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    ))

    guzzel idare der sen ank .D olsaydın modifye nedır anlardın modifyenin merkezı ank bızde bu ıslerın piriyiz nak kacak kalkıs yarısları yapıyoruz sen modifye gormemıssın al ank bır ornek sana :D
    [​IMG]
     
  3. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
    o senin fikrin modifyenin ana merkezi biziz :) daha modifiyen m si yokken bagdat caddesinde yarıslar düzenlioduk hey gidi 8 9 sene öncesi :) simdi yerimizi apaci kardeslerimize bıraktık
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.051
    Beğenileri:
    15.000
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    Türkiye'de modifikasyon yada tuningden anlaşılan sadece görsel öğeler (buna teker,firen ve susturucu aksamıda dahil) bildiğim kadarıyla..motor , şanzuman,diferansiyel süspansiyon vs.. diğer performans parçaları üzerinde durulduğunu sanmıyorum..bu benim gözlemim..eğer bu işi tam anlamıyla yapan varsa üzerine almasın..
     
  5. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
    ben alındım üzerime :) bu işi profosyonela anlamda yapan cok insn war artık ve zaten o insanlar ortalarda geszmiyorlar araabalarına ya yarışlar icin yada fuar icin yapıp saklıyorlar bi yerlerde :) caddelerde görüdgnüz neon lu arkasında kuru kafa olan trafikte bi saga bi sola makasa girenler modifiyeci degildir onlara apaçi denio :))) mesela bi örnek vermek gerekirse sanırım hala yapım aşamasında olan bi honda civic war sanırsam 750 hp falan oluo turbo lu en son konustugumda porscheları falan yiyiorum diodu ama arabaya dıştan baktıgmızda normal honda civic vtec :) porscheleri ferrarileri modifiye etmeye başladı millet :) yani kısacası ortada gezmez böle adamlar :)
     
  6. dj_JAwsS
    Offline

    dj_JAwsS Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    ))

    ahmet abi bişz sanyıcıyız dukanımız var bu ılsere bakıyoruz ne demek ıstedınız anlıyamadım ama modifyenin basketı ankara 1 bagdat caddesi 2 ank da enka var orayı herhalde bılırsın e30 lar kudurutuyor mılletı bız e30 cu oldumuz ıcın bu camıyayı tanırız gerci araç pederın ama :D bende arasıra kalkıyorum :D
    ne dendır huymudur suyumudur kendımden bılıyorum bız cavuk gaza gelıyoruz:)( hemenceecık lastıkler cortık senin bagdat cadesinde iekn altında ne vardı bundan once bızde 560 mersedes vardı onu satdık e30 a geçdık bunuda satıp e36 almayı dusunuyor peder :):):)
     
  7. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
    jaws kardeş sanayicisin ne kadar güzel işin içinden olman ancak mofiye olayına hangi acıdan yaklastıgnı çözemedm sen sadece arabayı yapıp gazlamak icin mi ugrasıosun öleyse zamanına ve parana yazık bence e30 yükle yükle nereye kadar en fazla turbo yaparsın turbodada 300 350 hp maximum alıcagın degerler eee sonra yolda nasıl tutcan o arabayı kilitli difransiyetl war mı yok :) Ayrıca suanda bagdat caddesi civarında cokkk yapılı arabalar war ama artık polislerden dolayı dış görünüm standart motoru yklü cok araba var subar uevo civic s2000 vs
     
  8. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
    benim 106 206 307 golf üm vardı simdi ağır bi arabya biniyorum bıraktık o gazlama yanlama evrelerini gectik :)
     
  9. dj_JAwsS
    Offline

    dj_JAwsS Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    aynı sekıdle arabamızda kitli difransıyel var evet modif yanı asırı ısya dayanıklı yo9dlan cıkartmayan modif lı aralcar takılan disk ve balatalar var :D araba yere sıfır gibi malum e30 ları bılıyorsun pısık bakla aldırdık azcık :) aracda turbo var saten aynı samnda babamla benım icat etdigim tr de kı ılk sanayi nosu var :Dnasıl oldugunu soolemem benım ıcadım gıbı babmala az sohbet etdık peder kafasında tasarladı nosu nasıl bır sey oldunu soleyım dragdayız .D demı 1 yapdım kesdın elektırıgı 2 ye cakdın araba azcık uzadı az 1 boy bıle degıl 3 yappdın kafa kafayasın buna acık kapama yapıyorsun:D 3 4 boyu oturtup kapatıyorsun :D
     
  10. dj_JAwsS
    Offline

    dj_JAwsS Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    106 ıse yaramaz ama kısa şanzuman takmazsan :D corsaların lakabını kappdı otoban faresi diye otoban faresi corsa gsi lerdi
     

Sayfayı Paylaş