çavdar ekmeği olurmu ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve vayvay1231 tarafından 22 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. vayvay1231
    Offline

    vayvay1231 Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2012
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şimdi yulaf yiyemiyorum. Forumdaki tüm tarifleri denedim. yulaf olmuyor.

    Bunun yerine ne koyabilirim. çavdar ekmeği aynı görevi yaparmı ? beslenme programı hazırlıyorum ama bu yulafın yerine koyacak bişi bulamadım . takıldım kaldım yulafa. ara öğünler ve kahvaltı dahil her güne onu koymuştum.

    programımda, lor, mercimek köftesi, pirinç, süt, peynir, yumurta, pirinçi tavuk , börülce her şey var.

    bu çavdar ekmeği veya buna muadil ne olabilir.


     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Esmer pirinç, tam tahıldan makarna, Patates (sweet potato), ekstra şeker eklenmemiş musli, bulgur :) hep aynı kategorinin elemanları. Sabah yemek bunları zor olabilir ama zevk meselesi.
     
  3. Turkhero
    Offline

    Turkhero Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Yulafın yanında müsli alıp karıştırarak yiyebilirsin tadı gayet güzel oluyor birazda bal eklersen daha güzel olur
     
    vayvay1231 bunu beğendi.
  4. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Bence 2 3 dilim yiye bilirsin bukadarda korkmayın ekmekten kurtulun artık şu ekmek kilo yapar kafasından lütfen.
     
  5. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    yiğit1357 oncelikle bu tur yorumlar yanlis anlasilmaya musait, ekmekten kilo alirsin vs denmedi ancak ekmek process edilmis bir urun yani basit karbo sinifina daha yakin ve insulin salgisini direk arttirir bu dalgalanma vucuda yag depolama sinyali olarak gonderilir. Dolayisiyla bizler komplex karbonhidrat alimini oneriyoruz (idman sonrasi sabah, bulk donemi istisnalari haric) bu sayede insulin dalgalanmasini onluyoruz. Umarim kimsenin ekmekten aslinda korkmadigini ama insanlari bilgilendirmek adina bu yonde yazildigini anlatabilmisimdir.

    Isteyen tabi ki yer, amaclar ve prensipler farkli ancak kabullenilmis bazi gercekler mevcut.
     
  6. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Tabiki öyle ama yulaf,müsli,vb yiyemiyen insanlarda 2 3 dilimden yağ depolama gibi bi durum olmaz.Tabiki diğer seçenekler daha sağlıklıdır ama , 2 3 dilim ekmeğinde zararı olmaz yeterli antreman olduktan sonra.
     
    vayvay1231 bunu beğendi.
  7. toldoyevic
    Offline

    toldoyevic Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya tam tahıllı veya tam buğday ekmekleri de kaliteli karbo içermiyomu ?? bide bunlardaki karbo ile yulaftaki karbo arasındaki fark nedir yardımcı olursa biri sevinirim
     
  8. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Tam tahıllı veya tam buğday ekmekleri de kaliteli karbo içerir ancak normal yulaf, bugdaydan GI leri daha yuksektir.
     

Sayfayı Paylaş