Zugzwangi'nin zayıflama günlüğü

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Zugzwangi tarafından 2 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Zugzwangi
    Offline

    Zugzwangi Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. Ben Pazar gününden beri diyetteyim. Ve diyet ile cardio nun nasıl sonuç verdigini kağıt üzerinde görmek,ve ayrıca sizlere sunmak için bir zayıflama günlüğü hazırlıyorum

    Yaşım : 14
    Boyum : 176
    Kilom : 90
    Yağ oranı %30

    Amacım yağ oranını,%15 gibi normal bir seviyeye indirmek,ve bu günlüğü mümkün oldukça güncel tutacağım.

    Yemek Programım :

    Kahvaltı : 2 dilim tam buğday ekmeği,2 kibrit kutusu beyaz peynir, domates salatalık, maydonoz, şekersiz yeşil çay

    Ara öğün : 2 porsiyon meyve( elma yiyorum genellikle okulda olduğumdan )

    Öğle : Okulda olduğum günler ( haftaiçi) kepekli sandvic ekmegine 60 gr beyaz peynir , haşlanmış tavuk ve yeşil salat koyuyorum. Içecek olarakta ayran.
    Olmadığım günler ise, haşlanmış tavuk,çorba tarzı besleniyorum.

    2. Ara Öğün : tekrar 2 porsiyon meyve , Kuru kayısı,ceviz,fındık (az miktarlarda)
    bir su bardağı yarım yağlı süt

    Akşam : Bol salata
    Izgara tavuk,balık gibi şeyler
    zeytinyağlı sebze yemeği ( 4-5 yemek kaşığı)
    1 kase kaymaksız yarım yağlı yoğurt
    iki ince dilim tam buğday ekmegi

    Yatmadan önce : 2 porsiyon meyve ve süt.


    Aralarda, şekersiz yeşil çay içiyorum.

    Cardio olarakta, 25 dakika HIIT çalışıyorum. Ondan sonra normal vücut geliştirme egzersizlerini yapıyorum ( chest press vb. ) ama set aralarını kısa tutuyorumki nabzım düşmesin. Yaklaşık 15 saniye kadar ara veriyorum setler arasında.
    Ileriki günlerde vucüt geliştirme programımı da yazarım,buraya,sizden de tavsiyelerinizi bekliyorum o zaman.

    Resimleri ekleyeceğim.


    Ayrıca animal cuts un iyi sonuçlar verdigini duydum. Herhangi bi supplement e başlamam doğru olurmu,ve önerileriniz nelerdir? Bodybuildingle yaklaşık 1 aydır "ciddi" olarak uğraşıyorum.
     
    Son düzenleme: 2 Mart 2010

Sayfayı Paylaş