Zayıflamak icin antreman sonrası yemek mi yoksa antremandan önceyemekmi?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve enis2625 tarafından 19 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. enis2625
    Offline

    enis2625 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba arkadaşlar.Ben 1 haftadır cardio ya basladm kilom 85 boyum ise 1.80 75 kg düşmeyi hedefliyorum sonra ise agırlık calısmalarına baslıcam.Ben saat 5-6 gibi spor salonuna gidiyorum 8 gbi evde oluyorum yemek yiyorum ve günü kapatıyorum.Bir arkadaşımında bana soylediği(onada hocası soylemiş) zayıflamak icin spordan sonra yemek yememesi.spordan 1-2 saat önce yemek yiyip spordan sonra meyve ile günü kapatıyor.Acaba hangisini önerirsiniz zayıflamak icin.Ayrıca hic bir suplement kullanmıyorum,diyet yapıyorum yaglı yiyeceklerden kacınıyorum.Simdiden teşekkür ederim.:)
     
  2. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    spordan sonra yemeksiz olmaz meyve ile takviye diye bişi yoktur yemeginizi yiyin proteinli olsun yagsız olması cok iyi karbonhidratıda biraz az olsun tamamdır ye gitsin
     
    enis2625 bunu beğendi.
  3. SouL61
    Offline

    SouL61 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    TİCARET
    Yer:
    TRABZON
    öncesi ye. sonrası onbir'in dediği gibi protein ağırlıklı birşeyler atıştır süt,lor peyniri,yağsız ton balığı olabilir abartmamak şartıyla aklıma gelenler bunlar..
     
    enis2625 bunu beğendi.
  4. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    arkadaşının sana tavsiyesinde azda olsa doğruluk payı var. ama önemli olan spor öncesi veya sonrasında değil, gün içinde ne yediğin önemli. normal bi insan (kişiye göre değişir) günlük 2000 kalori ve yaklaşık kilo*3gr karbonhidrat almalıdır. yalnız kilo vermek istiyosan günlük beslenmeni gözden geçirmelisin karbonhidrat alımını düşürmelisin. özellikle basit karbonhidratlardan uzak durmalısın (şeker ve türevleri vs.). spor öncesi ve sonrası diye yemeği sınıflandırma gün içinde dengeli beslen. yatmadan 4 saat önce yemek olayını bitirmen lazım. idmanlarında cardio ya önem vermeye devam et en az 30-40dk kesintisiz cardio zayıflamanı hızlandırıcaktır.
     
    ispirli ve enis2625 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş