Zayıflamak için okul eşliğinde diyet

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve Ram55 tarafından 2 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Ram55
    Offline

    Ram55 Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Malum okul olduğu için 3 öğün yiyorum oda şöyle olacak ;


    Sabah kahvaltı 6.30-7 gibi , 2 adet yumurta ve yağsız 1 bardak süt 1 dilim ekmek ( beyaz ekmek veya tam buğday )

    Öğlen 12.30-13.00 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi ve 1 kaşık bal olabilir ya da içine 1 su bardağı süt

    Akşam 16.00-18.00 arası , ton balığı , sebze meyve , olabilir.


    Gece 10-11 gibi antreman ve antremandan 30-60dk önce 1 adet yağ yakıcı içme

    Bu programda 65 kg ve kiloyu düşürmem lazım göbek ve göğüs istediğim şekilde değil boy 1.63

    Bu yemek şeklinde kas oranımda artma olurmu ? ve kilo verebilirmiyim düşünceleriniz nelerdir
     
  2. mbcoskun1
    Offline

    mbcoskun1 Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya/Konya
    Protein ve karbonhidrat ihtiyacını yeteri kadar karşılarsın geriye spor kalır antrenörün iyiyse sende sporu severek ve isteyerek yaparsan sorun çıkmaz zamanla vücudun istediğin halini alır önemli olan istemek ve azmetmek gerisi geliyor emin olabilirsin başarılar...
     
    Ram55 bunu beğendi.
  3. mrzess
    Offline

    mrzess Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bu yediklerinle doyacak mısın ? Kilo verebilirsin.Ancak sağlıksız olur.Protein ihtiyacını karşılayamıyorsun.Antrenman saatin çok geç.Antrenman sonrası protein ihtiyacını karşılaman gerekecek.Bunu da antrenman sonrası bir öğün koyarak yapmalısın.Ancak saat 10-11 gibi yiyecek olduğun bir öğün sana faydadan fazla zarar getirir.Benim sana birkaç önerim olacak.Sabahki yumurta sayısını arttır.Kahvaltıda yiyebiliyorsan az da olsa lor peyniri.Öğlen bulgur pilavı ya da kepekli makarna.Yanına ton balığı ya da tavuk eti.Antrenman sonrası da hafif proteinli bir öğün daha iyi olacaktır.
     
    Ram55 bunu beğendi.
  4. Ram55
    Offline

    Ram55 Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Teşekkür ederim antreman saatimi geriye çekmem gerecek diye zannediyorum
     
  5. legenDary
    Offline

    legenDary Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Afyonkarahisar
    Gece 10-11de antrenmn yapıcaksan derslerine nasıl yoğunlaşıcaksın? Bence gece yapmak yerine antremanını okul çıkışında yap.
     

Sayfayı Paylaş