Zayıflama şeklim hakkında uzman görüşleri almak isterim :)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve 1Legend tarafından 5 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. 1Legend
    Offline

    1Legend Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,
    1.78 ve 130 kg bir kişi canı sıkılır ve kilo vermeye karar verir :D. Spor salonuna yazılır 6 ay spor salonuna devam eder yaza girerken 102 kilo olmuştur.
    Çalışma şekli ilk 1.5 ay haricinde sürekli ağırlık artırarak normal bir vücut geliştirici gibi.
    Şimdi asıl aklıma takılanlar
    Deniyorki bacakların kalın çalışma bense yapabildiğim max ağırlıklarla legg press leg extension calf raise machine o arka bacak makinesini falan 10-15 tekrar arası çalışıyorum.(Göbekte var mekik çekmeyekmi :) )
    Deniyorki antrenmandan önce mutlaka kardio çalış işte koşu bandı bisiklet falan 30-45 dk bense bunları haftada bir kere falan anca yapıyorum 10 ar dk oda.
    Ve gene deniyor ki önce kilolarını ver sonra kaslarını geliştirmeye başlarsın bense ikisini beraber götürürüm hedefiyle çalışıyorum ki buraya kadar anlamışsınızdır.
    (Yaş 20. Spora başlarkan ki yağ oranım %40 kas oranım %31 idi )
    Varsa doğrularımı :) yanlışlarımı ve tavsiyelerinizi söylerseniz sevinirim.Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. :)
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Oncelikle.hayirli olmasini diliyorum. Denilenlerde haklilik payinin oldugunu dusunuyorum.

    1 kilo fazlaniz cok oldugu icin kardiyo yapmaniz ve kardiyoya oncelik vermeniz dogru olur. Ayni zamanda agirlik calismasi da yapabilirsiniz sakinca yok. Arada bir agirlik calismasini aksatabilirsiniz ama kardiyoyu aksatmamalisiniz. Iki sebebi var.

    A kardiyo daha cok kalori yakar. Yaklasik olarak agirlik 250 yakarken kardiyo 500 yakar.
    B kardiyo yapisi geregi vucutta depolanan yaglari bunyeye enerji olarak katmaya daha musaittir.

    2 bacak calisabilirsiniz. Bacak kaslari ck buyuktur calisilmali. Yag yakiminda da faydasini gorursunuz. Kalinlasinca agirligi durdurursunuz.

    Bu asamada onceliginiz daima kilo verme olsun. Ona gore antreman yapin. Ona gore beslenin.


    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. 1Legend
    Offline

    1Legend Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevap için teşekkürler.
    Diyet muhabbetlerine girmicem uygun şekilde yapıyorum sadece proteini yeteri kadar alamıyorum süre sıkıntım yok bende diyorumki protein tozu alsam çalışmaya aynen bu şekilde devam etsem kas kütlemi artırmaya başlasam yavaş yavaş bir yandan yağ yakamazmıyım herkesin sorduğu soru tabi ama bana yapılabilir gibi geliyor tabi kaslar kütlesi artarken üzerinde yağlar olacağı için görüntü kötü olabilir ama daha kötülerini gördük bence zaten :D
     

Sayfayı Paylaş