zayıf sporcular için alman hacim programı yararlı olur mu?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve baki coşkun tarafından 12 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. baki coşkun
    Offline

    baki coşkun Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Umraniye, Istanbul, Turkey
    Başlık gayet açıktı sanırım. Dört aydır spor salonuna gidiyorum eski halime göre baya iyi durumdayım ama salonun verdiği programlar ben daha yorulmadan bitiyor. (4X8 setler) Alman hacim programını uygularsam bi fayda görebilir miyim?
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Alman hacim sistemi en az 1.5 yildan önce yapilmamasi önerilir. 4x8 yerine piramit yap. Yorulmadan bitiyorsa bu programin değil senin suçun. Yeterince ağır çalişmiyorsun demekki. Ağır çalismak derken 5-6 hareket yapmaktan bahsetmiyorum , ağır kilolar kaldirmaktan bahsediyorum. Kendini zorlarsan ( dikkat et abartıp sakatlanma) ağır kaldirirsan yorulursun. Bide beslenme hacim için en önemli şey
     
  3. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    5x5 antreman programını uygula hem hacim kazanırsın hem güçlenirsin her şey yaparsın hemde başlangıc seviyesinde bir program...
     
  4. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    4. Ayında birisi için 5x5 yanlış bence. Amaci güc kazanmak max. Kuvvet ve aģirlikla çalışmaktir 5x5 in. 4. Ayinda biri max kilo çalışirkeb sakatlanma riski yüksek bence. Deadliftte filan 5x5 yapayim derken spor hayatını bitirebilir :D
     
  5. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    blonde kardeşim sanırım sen 5x5 antreman programını yeteri kadar incelememissin 5x5 antreman programına hangi seviye olursan ol boş barla başlanır kilolar her antremanda toplam 2 kilo arttırılır sadece deadlift squatın gerisinde kalmasın diye 4 kilo artırılır...boş barla yaparken ve ilk 2 ay düşük kilolar olucağı için hareketin doğru formunu öğrenip ağır girebilirsiniz hemde ağır girerken alt yapınız hazır olur....
     

Sayfayı Paylaş