Zayıf birisi karın kası çalışamaz mı ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve tatanqaa tarafından 7 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. tatanqaa
    Offline

    tatanqaa Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar boyum 165 kilom 54, 2 aydır salona gidiyorum 2 ayda 4 kilo aldım almayada devam ediyorum yavaş yavaş şöyle bir sorum olacak benim karın kaslarım hafif çizgi halinde belirgin (hiç çalışmadım yağ olmadığından öyle ) ama ben yumru yumru olmaları için çalıştırmaya başladım ve salonda her gören sen zayıfsın zaten karın çalışma erirsin diyorlar bu lafın doğruluk payı varmıdır ,birde çok zayıf değilim yani kilom az ama kuru kemik parçası değilim cvplarınızı bekliyorum
     
  2. KutsalSpartacus
    Offline

    KutsalSpartacus Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2014
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    232
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Çorum
    Öncelikle "erimek" ne demek sor onlara :) Zayıflarda karın kası belli olur doğru ama eğer kilo alıyorsan gittikçe ve daha büyük karın kası istiyorsan çalış, çünkü gittikçe kaybolur o çizgiler. Başarılar.
     
    ArnoldBody bunu beğendi.
  3. tatanqaa
    Offline

    tatanqaa Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    ya işte zayıfım ya karın kası çalışırsam daha da zayıflarmışım falan diyor , ama ben kilo alıyorum yani yavaşta olsa ektoyum zaten 2 3 gün arayla çalışıyorum karnı yumru yumru olması çıkıntılı
     
  4. burak717
    Offline

    burak717 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bunu kim diyorsa alnından öpmek lazım :D böyle scma bır sey daha duymadım. Zayıfsın karın kasların cok kolay ortaya cıkar ve karın egzersızlerı ıle bu kasları buyutup gelıstırebılırsın, zaten yaglı bı vucudun olmadıgından kılo bıle alsan eger karın kası calıstıysan o karın kasları gozukur. Yok bu halınle kılo alırsan ve karın kası calısmazsan o zaman o cızgılerde gıder
     
  5. tatanqaa
    Offline

    tatanqaa Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bende öyle düşünüyorum bunu söyleyen öküz gibi hacimli ama göbekli kendini bişey sanan birisiydi , 2 günde bir karın çalışmak iyimidir
     
  6. burak717
    Offline

    burak717 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen 2 gunde 1 calısmak cok ıyı.
     
  7. deniz10
    Offline

    deniz10 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    saçmalamış, "başka diyeceğim yok hakim bey" . Dayanamadım dicem , extra karın çalışırsan sadece biraz daha fazla kalori yakmış olursun normalden, bu kadar.
     
  8. tatanqaa
    Offline

    tatanqaa Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    2 günde bir nasıl
     
  9. deniz10
    Offline

    deniz10 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Bence fazla haftada 1 yada 2 yeterli her kas grubu gibi,
     
  10. CASSER
    Offline

    CASSER Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    373
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    Yorumları okumadım ama mantık nedir bu cümleyi kuran beyinsizdeki anlamış değilim. Yani misal 6 ay sonra kolların buyudu kol çalışmayı bırakman mı lazım yoksa ufalırmıymıs :) neyse haftada 2 3 gün mekik çekebilirsin sorun olmaz. Karnını nasıl çalışıyorsun?
     
  11. tatanqaa
    Offline

    tatanqaa Üye

    Katılım:
    8 Mart 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    4x30 düz mekik yapıyorum ondan sonra alt karın için ayakları kaldırarak 4x20 , sonra da oblikleri çalışıyorum plank duruşu falan
     
  12. statico
    Offline

    statico Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2014
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    düzgün beslenirsen kilonuda alırsın kaslarında gelişir. Çalış yoksa yukarıda da dedikleri gibi karın kasların belli olmaz kilo aldıgında
     

Sayfayı Paylaş