Zayıfım yeni vücuda başlıyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve STMadde tarafından 28 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. STMadde
    Offline

    STMadde Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar boyum 1.70 kilom 50 vücuda başlayıp kilo almayı ve kas yapmayı istiyorum korkum şu çok zayıfım ama fazlasıyla hırs yaptım arkadaşlarımın benimle dalga geçmesi zayıfsın demesinden sıkıldım birkaç gün içinde spor salonuna kayıt olup başlıycam bir arkadaşıma danıştım o da spor salonuna gidiyor protein tozu alman gerek falan dedi ailem buna karşı sizce nasıl ikna edebilirim yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Illa protein tozu kullanmak zorunda degilsin ileride kullanirsin aileni bi sekilde alistirarak.simdi tavuk balik yiyerekte proteini karsilayabilirsiniz.illa alicam ikna etmrk istiyorum derseniz internetten zararli olmadigini kanitlayan videolar bulup izletebilirsiniz
     
  3. SlimManBigDreams
    Offline

    SlimManBigDreams Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Dostum ilk 3-4 aydan önce supplement yani protein-karbo tozu vs. önermem önce bi vücudun spora alışssın belli bi temel atki üstüne bişeyler inşa edesin spora başlaman çok iyi olur kilo artışını görürüsün zaten ama dediğim gibi sabırlı ol dinlenmeni,beslenmeni düzene sokmaya bak ondan sonra düşünürsün toz vs. mevzularını
     
  4. Zirzopp
    Offline

    Zirzopp Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo artışını görmen için spora başlamak yetmez. Günde minimum 6 öğün yapman lazım 3 er saat aralıklarla. Eğer spor yapıp beslenmeni aynı tutarsan 50 kilodan da aşağı düşersin
     

Sayfayı Paylaş