Zamanlama hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Blackforest tarafından 27 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Blackforest
    Offline

    Blackforest Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Merhaba arkadaşlar.Salona gitmek için yeterli vaktim olmadığı için akşamları evde kendim çalışıyorum.http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...-ile-calisma-programi-yapilis-sekli-8554.html Buradaki programı uyguluyorum.2x5kg dumbell ile.Akşam 7-8 gibi yemeğimi yiyorum,9-10 gibi ise antremana başlıyorum.Bitirdikten hemen sonra ise nerdeyse yarım litre yağsız süt içiyorum.Duş alıp hemen yatıyorum.Bu şekilde bi çalışmam söz konusu.Yaşım 20,kilom 88.Boyum 1.88.Diyetisyene gitmiştim bi 10 kilo kadar yağ birikintin var :) Evet bu şekilde bi uygulamam var.Ne önerirsiniz,neler yapmalıyım,verim alır mıyım bu şekilde ? Şimdiden teşekkür ederim :)
     
  2. Ali28
    Offline

    Ali28 Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Abi sporu akşam 9 da yapıcaksan 4 saat önce güzel proteinli bir yemek yemen gerek. 7 de yediğin yemek fazla işe yaramaz. Antremandan sonra yağsız süt güzel seçim ama onu şekillendir sadece süt yetmez , yanında 100 gr yulaf da ye.
     
    Blackforest bunu beğendi.
  3. Blackforest
    Offline

    Blackforest Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Teşekkürler Ali :) Peki proteinli yemeklerden ne gibi şeyler tavsiye edersin? Ayrıca saat 7 de yesem yine fakat antremanı saat 11 de yapsam olabilir mi? 4 saat fark oluyor yine.
     
  4. Blackforest
    Offline

    Blackforest Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Başka tavsiyelere de açığım arkadaşlar :)
     

Sayfayı Paylaş