yuzme-kardiyo-agirlik antrenmani birlikte nasil programlanir???

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fu_cicek tarafından 5 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. fu_cicek
    Offline

    fu_cicek Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oncelikle herkese merhaba

    arkadaslar ben yaklasik 1,5 senedir spor salonunda program esliginde calisiyorum. Su anki programim kardiyo(45-50 dk.lik kosu + karin ve bel hareketleri)+agirlik antrenmani+dinlenme olarak 3 gunluk tekrarlardan olusuyor. Fakat su anda yazin cankurtaranlik yapacagim icin programima yuzme de eklemem gerekiyor. Sizce yuzmeyi bu programa nasil monte edebilirim?? benim aklima gelen kardiyo programimin kosu bandi kismini 25-30 dk ye indirip ustune yuksek tempolu yuzme eklemek ne dersiniz??? simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim.:)
     
  2. Arizayim
    Offline

    Arizayim Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    bildiğim kadarıyla, yüzme ve ağırlık antremanı birbirinin tam zıttı :) profosyonel bir şekilde illa ki yöntemi vardır, ancak supplementsiz falan bir yararı olacagını sanmıyorum
     
    fu_cicek bunu beğendi.
  3. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa
    Yüzme zaten başlı başına kuvvetli bir cardiodur.O yüzden koşu bandı+yüzme yapman gereklide değil.Çok fazla efor sarfedersin,vücudunda kaç gün kaldırır denemek lazım.

    3 gün ağırlık çalışıp kalan günler yüzme yapman bence yeterlidir .
     
    fu_cicek bunu beğendi.
  4. fu_cicek
    Offline

    fu_cicek Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yüzme ağırlık antrenmanını etkisini azaltır mı gerçekten????
     

Sayfayı Paylaş