Yurtdışından Supplement

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Excursion tarafından 30 Haziran 2006 başlatılmıştır.

  1. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar benim yakın bir arkadaşım şu an Amerika'da ben ondan supplement getirmesini istedim. Acaba sizce ne getirtiyim? Benim aklımdan Nitrix oxide falan geçiyor ama sizce hangi marka aliyim? Onu merak ettiğim için almak istiyorum. Sizce başka ne aliyim ?
     
  2. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    optimum whey protein kesinlikle listenin basında olsun.5 kiloluk.ya biraz kaba olcak ama tabirim ne koparırsan zarar

    etmezsin getirttir

    kıskandım simdi seni :oops: sanslısın
     
  3. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Vallahi evet ne getirtebilirsem getirteceğim. Abartıcaz ama olsun artık. İnşallah getirebilir çocuk. Kendisi de uğraşıyor bodybuilding ile. Bakalım inşallah zorluk çıkmaz.
     
  4. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
  5. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    nitrik oxide yani nox bunların en kalitelisi fizogen blitz dir bizim mod arkadaşımızın da avartarında resmi var en baba bu
     
  6. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar acaba New York'ta nerede supplement satılıyor ? Arkadaşım alıveriyim sana dedi ama nerede satıldığını bilmiyorum dedi.
     
  7. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Vitamin Shoppe
    (212) 966-3463
    145 Spring St
    New York, NY 10012

    Vitamin Shoppe
    (212) 736-6137
    460 7th Ave
    New York, NY 10001

    GNC
    466 Lexington Ave, New York, NY
    3.2 mi NE - (212) 697-7152

    GNC
    705 Broadway, New York, NY
    1.2 mi NE - (212) 927-9064

    GNC
    549 Avenue of the Americas, New York, NY
    1.8 mi N - (212) 924-5925

    Bu linkte haritalısı da var;
    http://www.google.com/maps?hl=en&f=l&q=GNC&near=New+York,+NY&btnG=Search
     
  8. mastertrainer
    Offline

    mastertrainer Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    443
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boş gezen
    Yer:
    Ankara
    kutusu küçük marifeti büyük maddeler getirmek faydalı olur...
    NO2,nitrix,NOX3,L-Glutamine,ZMA,Tribulus....bence bunlardan getirt...
     
  9. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Çok teşekkürler Blitz..
     
  10. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Mastertrainer hocam yükte hafif değerli suppların posta ücreti az oluyor getirtebiliyoruz netritiondan falan.bence amino ve protein tozu alsın 20 lbs falan.7 kg si 300 ytl mega mass ın hepten çıldırdı türkiyede supp satıcıları.
     
  11. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar Fizogen Blitz Cycle'ı düşündüm nox olarak ancak pahallı geldi. Yani onun yarı fiyatına falan da nox'lar var. Siz acaba hangisini önerirsiniz? Vallahi zagoertenay protein sorunum yok gibi, forum sağolsun kilosu 20 ytl'ye geliyor. İşte haftasonu alıcam onu da.
     
  12. doctor
    Offline

    doctor Özel Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    netritiondan sipariş verdik diyelim antalyaya ulaşırmı yoksa istanbul daki arkadaşlar bu konudada avantajlımı
     
  13. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Blitz Cycle'da Beta Ecdysterone var, bu ürünü asıl ön plana çıkaran da o zaten. Yoksa nox olayı biraz geçici şişkinlik maalesef.
     
  14. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    çok büyük marketlerdede supplament satışı yapılıyor ny de bildiğim kadarıyla
     
  15. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    O dediğin beta bilmemne ne işe yarıyor ?
     
  16. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    blitz cycle 200 tablet netritiondan 95 ytl ye mal oluyor.Bu ürünü kullandım NOX3 ten bariz şekilde farklı bu paraya değer diyen arkadaş varmı.Fiyatı yurtdışında bile uçuk.
     
  17. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Evet yani bencede hani bariz pahallı. Sonuçta kendi egonu tatmin etmek için olan birşey bu NOX, yani kalıcı etkisi yok.
     
  18. doctor
    Offline

    doctor Özel Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bu madde muhtemelen testosteronun dht a dönüşmesini kolaylaştırıyor yada bunun için bir substrat diğer içeriğede bakıldığında nox 3 den daha etkili olması mümkün bu tür ürünler yarattıkları vasodilatasyon ile kaslara kan akışını artırırlar ve etkileri aslında çok geçici değildir yani en azından diğer ürünlerde olduğu kadar(mes.creatin) kalıcıdır neticede bu tarz ürünleri ileri düzey sporcuların kullanması daha doğru olacaktır yeni ve orta seviye sporcuların krea+glutamin+whey desteğine yönelmesi fiyat/performans açısından daha etkili tabii fazladan parası olnalara sözüm yok
     
  19. doctor
    Offline

    doctor Özel Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bir önceki mesajıma yanıt gelmemiş daha önce tartışıldımı yoksa
     
  20. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Vallahi abi ben bir denemek istiyorum, onun için madem blitz cycle almiyim, o 50$ civarında. Pump Tech veya BSN falan daha ucuz. Birde arkadaşlar creatine in en iyisi hangisi? Kre-Alkalyn mi ne var, hangisi daha iyi ?
     

Sayfayı Paylaş