yumurta kokusu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve iasca tarafından 5 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. iasca
    Offline

    iasca Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    dışarda yumurta yemek istiyorum abuk subuk şeyler yerine bazen tavuk göğsum olmuyo onun yerine yumurta beyazı yemek istiyorum ama koku sorunu var millet rahatsız olmasın die götüremiyorum okulda falan nasıl giderilir bu yumurta kokusu yada haşlamak yerine yağsız tavada kırıp mı götürsem kokmasa full yumurta köklicem heryerde ama koku...iştea32
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    konserve balık dene 25 gr proteın var 100 gr sınde degısıklık

    cesıtlı yıyeceklerden proteın almaya calıs
    ama her sabah yumurta yıyın tabı ben oglen ve aksam ıcın soyledım
     
  3. esen32
    Offline

    esen32 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Antalya
    yapcak birşey yok kokuyu bende yok edemiyorum ton balıklı sandviç yapabilirsin çavdar ekmegiyle birlikte uçur :D yada okulda atıştırmalık alternatif bir şey istiyorsan protein keki yapabliirsin ben yaptım okula giderken götürüyorum işimide çok iyi bir şekilde görüyor
     
  4. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Yumurtaları akşamdan haşlayıp buzdolabında ağzı açık şekilde tutup sabah kalktığınızda koyduğunuz kabı 1 yerine 2 vey 3 poşet ile kapatabilirsiniz. Bu şekilde yaptığınızda spor çantanızdan koku gelmiyor. Haşlama şeklinde yemek pek kolay değil sürekli olarak. Bunun yerine yağsız tavada yumurtalara süt katarak yumurtayı pişirir ve yine aynı şekilde dolapta saklar ve üstüne ketçap ilave ederek tüketirseniz pek bir sorun olmaz.
     
  5. fitnessboy
    Offline

    fitnessboy Yeni Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2011
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    169
    Ödül Puanları:
    0
    Torbaya koy torbanın ağzını bağla ve yumurtaları içine koyduğun torbanın dışına ü parfüm sık bu olabilir mesela.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 06:51 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 06:47 ----------

    Rpac öyle bir anlattın ki yumurta değil kebap mübarek :D.Üstüne ketçap falan sık valla canım yumurta çekti hemen şöyle bir omlet yapacağım kendime pul biberli.
     

Sayfayı Paylaş