Yumruklara dayanıklığı arttırma..

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve Klitschko tarafından 27 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Arkadaşlar bn kiloma göre(54) cok güclü birisiyim okulda falan kimse indiremez..
    Yumruklar mermi gibi tekniğim kusursuz yumruklarım cok sert ve acımasız(2 yıldır yapıyorum ve cok calıstım) ama bi sorunum var..
    Ben yediğim yumruklardan cok etkileniyorum ve böle etkilenince tekniğimde etkileniyo maçlarda pek sorun olmuyo ama idmanda kiloma göre kişilerle dövüşmüorum genelde 75 kiloluk kişilerle dövüşüyorum yumruklara karşı direncimi nasıl arttıra bilirim?

    Forumda Herkese Üşenmeden Yardım Eden Kişilere Teşekkürler..
     
  2. vires
    Offline

    vires Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Avatarında ki resimde hiç 54 kilo gibi durmuyorsun. Boyun kaç cm ? Dayanıklılığın nasıl artıcağı belli aslında siklet atlaman lazım. Antreman yaptığın kişiler orta siklet, sen horoz sikletsin. Ne kadar sağlıklı biçimde kilo alırsan o kadar güçlenirsin.
     
    Klitschko bunu beğendi.
  3. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Boyum en son ölçtüğümde 1.81'di.Kiloma göre biraz kalıplı duruyorum yaşıma görede büyüğüm bayağa mutant diyolar :D Bende kilo almayı planlıyorum bi 70 olsam yeter bana ama o zamanda kondisyonumun düşmesinden korkuyorum 70 kilo olunca daha cok calısmam gerekicek gerçi çalışmaktan kaçan biri asla olmadım :) Bide ben beyabi ağırlık calısıyorum herkes diyo calısma boyun kısa olur diye sizce doğru bi şey mi gerçekten ondanda korkuyorum?
     
  4. BFK
    Offline

    BFK Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bi arkadaşım bol bol sakız çiğniyordu
     
    Klitschko bunu beğendi.
  5. fiko444
    Offline

    fiko444 Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    klitschko boyun zaten 1.81 miş :D maşallahın var daha ne kadar kısa kalabilirsin ki hem 2 yıldır bu sprou yapıyorum demişsin yani yaklaşık 1 yıldır falanda ağırlık çalışıyorsan ve boyun 1.81 e uzamışsa demek ki ağırlık çalışmakta engel değilmiş boyunun uzamasına.
    yumruklara karşı dayanıklılığa gelince kilon düşük olduğundan ve kaslı olduğundan olsa gerek bi yerine darbe aldığın an kasların kasılacaktır ve bu da sence acıya sebep olacaktır oysa yağlı bir vücutta darbe geldiğinde yağlar darbeyi yumuşattığından canın o kdr acımaz yani anlıyacağın biraz kilo alman lazım ve hafif de yağlanman....
    bir de idmanda partnerinden sen düz durduğun yerde belli bir bölgene dayanamayacak seviyeye gelinceye kadar vurmasını isteyebilirsn tabi aşırıya kaçmadan vurmalı....
     
    Klitschko ve vandamme bunu beğendi.
  6. vandamme
    Offline

    vandamme Yeni Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    Karnına aldığın darbelerin az oranda acımasını sağlamak için sadece mekik hareketlerini yapmak yeterli olmaz.karnını sıkılaştırarak güçlendirmek için yere otur.sonra bacaklarını yerden 1 karış kadar kaldırarak,o an belini de yere 1-2 karış kadar yaklaştırarak(ama sırtını yere değdirmeyeceksin),bu şekilde durabildiğin saniye kadar durmanı öneririm.gün aşırı yapmanı öneririm bu hareketi.ben 90 saniye durabiliyodum 2 sene öncesinde ama artık bıraktım bu hareketi,haftada 1-2 defa yapmaya çalışıyorum.bu hareketi düzenli yaparsan görüceksin ki karın kasların çok sert güçlü olacak. Yüzüne aldığın darbelere gelince,evet yüze alınan darbeleri yağlı bir vücutla acısını azaltabilirsin fakat bir an önce yağlanıyım diye de ne bulursan yemeye kalkma,yani vires'in dediği gibi sağlıklı kilo almaya çalış göbeğini büyütmeden. ayrıca göbek kısmının yağlı olması karına alınan darbelerin acısını azaltmayıp,tam tersi daha fazla acıtır. kondüsyonunun düşmemesi için yağsız kilo almanı öneririm sana.bence vücudun gayet iyi.genetiğin çok iyi ve sen de iyi şekilde geliştirmişsin vücudunu tebrikler. şunu da hatırlatıyım; bazı insanlarda kilo vücuda eşit dağıldığı gibi,bazılarında da daha çok göbek ve kalça kısmına gider,yani alt bedene.dolayısıyla sende kilonun vücuduna orantılı olarak dağılıp dağılmadığını bilmediğim için,eğer ki sen de kilonun göbek, bel ve kalça kısmına daha çok giden vücut tipindeysen,asla kilo almamanı öneririm.örneğin ben şu an 74 kiloyum,2 sene önce 80 kiloydum ama yüzümde hiçbir dolgunluk,hiçbir yağ belirtisi olmamıştı.bunu demek istedim. Yuriorkis Gamboa sinek sikletteyken 51 kiloymuş,şimdi baktım internetten.şu an tüy siklette dövüşüyo,şu anki kilosunun kaç olduğunu bulamadım ama bir maçında gördüğüm kadarıyla 54 diye kalmış aklımda.seninle aynı kilo ve biliyosun geleceğin Mike Tyson ı olarak anılıyo. senin amacın tüy siklette devam etmekse neden kilo alasınki. ayrıca bicepslerin çok iyi görünüyo burdan,daha fazla şişirme derim hantallaşmaması için.ne kadar kol kası yaparsan,o attığın seri yumruklar o kadar yavaşlar.ölçüyü iyi ayarla ve omzunu geliştirebildiğin kadar geliştir derim.omuzların ne kadar güçlü olursa yumruklarının şiddeti de o kadar güçlü olur.sen zaten şu an boksör vücuduna sahipsin,bady'ci vücudu yapma derim. Yağlanma konusunda en son şunu diyim,yüzünü iyi korursan neden darbe alasınki yüzüne.onun için sen, acaba yağlanırsam yüzüme aldığım darbelerin acısını biraz hafifletebilir miyim diye değil, yüzüme darbe almamak için eskivlerimi nasıl daha iyi geliştirip kendime bu konuda nasıl hız katabilirim ve gardımı nasıl daha iyi alabilirim,bunları düşünmen lazım bence.dediğim gibi genetiğin gayet iyi ve maşallah 70 kiloluk vücudu 54 kiloda yapmışsın bravo sana başarılar
     
    Son düzenleme: 27 Mart 2009
    Klitschko bunu beğendi.
  7. vires
    Offline

    vires Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Bu kadar zayıf olmanında pek sağlıklı olduğu söylenemez. İnternetten bakıyım dedim sonuç bu şekilde çıktı: 1.81 m boy 54 kilo vücut kitle endeksi 16.5 aşırı zayıf, yüksek risk, anoreksi. Ancak anlattığın kadarıyla senin sağlığın yerinde. Herkesin bünyesi aynı olmaz tabi. Yine de bence en az 10 kilo alman şart.
     
    Klitschko ve vandamme bunu beğendi.
  8. MeTaLLiCaT
    Offline

    MeTaLLiCaT Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    289
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.
    Yer:
    İzmir
    1.81 54 kilo nası olur yaa o resimle alakası yok göğsün fln öyle nası belirgin oluyo o kiloyla ayaklı cenaze gibi olman lazım normalde.Arkadaşım senin ya tartın bozuk yada mezuran.Benim boyum 1.83 80 kiloyum göğüsler hemen hemen aynı duruyo nası iş?Bacaklarından biri yokda söylemiyosun anca o zaman mantıklı gelicek.
     
    Son düzenleme: 27 Mart 2009
    Morphling bunu beğendi.
  9. vandamme
    Offline

    vandamme Yeni Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    vires haklı.ağırlıklı olarak kas kütlesi olmak kaydıyla az da yağlanarak 14-15 kg alırsan dünyada parmakla gösterilecek bir vücuda sahip olursun ve de boksunu da geliştirirsen al sana dünyada çapında Mike Tyson dan bile daha iyi bir boksör oldun bile:) gerçekten.genetiğin çok iyi ve hala kilonun 54 olduğuna şaşıyorum 1.81 boyda. en son ne zaman tartıldın? steroid kullandın mı?
     
    Son düzenleme: 27 Mart 2009
  10. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Öncelikle herkese teşekkür ediyorum gerçekten sahip olmam gereken cok sey söylemişsiniz herkese teşekkürler..
    Su ana kadar hiç bir şekilde ilaç veya takviye kullanmadım.. boyumu bugün ölçtüm 1.81 kilomda 54,510 cıktı.. Ya karına yediğim yumruklarda pek bi sorun yok ama yüze yiyince resmen moralim bozuluyo.. :D Bu arada bn yağlanmayan birisiyim ne yersem yiyim asla göbeğim cıkmıo bi ara 60 kiloydum üst tarafım özellikle göğüsler ve omuzlar cok şişmişti sonra hasta oldum 54'e düştüm ne yazıkki.. Valla haklısınız aslında bu boy bu kilo ile mezarlıktan cıkmıs gibi olmam lazım ama bnde bilmiorum belim ince omuzlarım geniş göğüslerin boksa başlamadan önce falanda beyabii şişikti en kolay göğüslerim gelişti..Ama kol kaslarıma fazla yüklenmiorum cünkü ne kadar kas olursa ne kadar kalın olursa o kadar cabuk yorulacağını biliorum. Dediğim gibi bana mutant diyolar genetiğim nasıl bişise.. :D Steroide hayatta yaklaşmam heleki bu yaşta öle içinde iğne olan işlerden korkarım.. Vücut hatlarım beyabi belirgin şöyle kolumu sıkınca üst kısmı ayrı ayrı cıkıyo resmen.. Valla 1.81 oldum ama en az 2 metre olmak istiyorum alabildiğim kadar süt gıdasını almaya calısıyorum(yoğurt,süt,peynir,sütlü tatlı). Gamboa rakibim olsa ne güzel olur ya meydan mı okusam .. :D Ya zaten ben maçlarda falan beyabi agresifim cok kişi tanıyo yıldızlarda .. Acıkcası vücuduma cok yüklenmedim ama artık profesyonel şekilde bir şeyler yapmak istiyorum artık.. Hem vg hemde boks için.. Bide bi bilgi verim bundan 10 ay önce 25 kg ile 2 kere anca yapıyorum dün denedim 13 yaptım sizce bu kadar güçlenmek normal mi?
     
    Son düzenleme: 27 Mart 2009
  11. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Omuz 112 cm
    Kollar 32.5 cm
    Bel 70 cm
     
  12. mr_onur
    Offline

    mr_onur Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    meydan oku bence ;)
     
  13. mr_onur
    Offline

    mr_onur Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bıraz abartmıyomusun kendını overken ?? bu kadar güçlenmek normalmi falan, yaşm 14 boym 1.80 kg 82 1 senemı doldrmadm daha vucut geliştirmede ama ben bıle by kadar övgü yağmuruna tutmadım kendımı. kolm 39cm inanmayana kamera aracılığylada gosterebılırım . tamam ilerlediğin yol benle aynı ama çok yücelme bozguna uğrarsın. yaptığın işte başarılar .saygılarımla....
     
  14. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Saolasın ama bn onu övgü mayetinde söylemedim yukardada belirttim sıkı ağırlık calısmıyorum diye sadece hedeflediğim vücudu yapmak istiyordum ama artık profesyonel olarak daha sıkı bir şekilde yapmak istiyorum o kadar güçlenmekten kastım beslenmemi değiştirdim son 2 aydır bununda etkisi olmuşmudur amaçlı sormuştum sn öyle anlamışsın herkesin bir amacı ve hedefi var ben herşeyden önce boksörüm vg'ci değilim.. thums:
     
  15. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Ayrıca herşey kalıp deil..
     
  16. boxer
    Offline

    boxer Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Soğuk su içerek sakız çiğne ve boyun şınavı yap en önemlisi boynundur.Ama boynunu kabarttığın omuzların arasında saklayamazsan ve kafan öne eğik durmazsa istediğim kadar boynunu çeneni güçlendir hiçbir faydası olmaz.Duruş çok önemli , savunma anında bacaklarını açarak kendini savunmaya alman da yumrukların etkisini kıracaktır.
     
    zoparrat ve Klitschko bunu beğendi.
  17. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    Bugün idmanda dövüştük.. Söylediğiniz gibi gardımı daha kapalı tuttum ve yumrukları olabildiğince boşa almaya calıstım kollarım oldukca uzun sol direklerle uzak tutup bi anda sağ patlatıyorum ii oluyo.. yumruklarımı alnımda sıkı bir şekilde tutuorum hafif eğiliyorum gerçektende bugun cok güzel dövüştüm saolun gerçekten 2 gündür full gard calıstım.. Bugünde yaptığım 5 senelikti 17 yaşında biraz sert girdi o sert girince bnde abandım gözü morardı bnde bişi yok.. Bundan sonra boyun şınavıda yapıcam Tyson videolarında görüyodum ama yapmıyodum..
     
  18. yiğitcanharmancı
    Offline

    yiğitcanharmancı Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    0
    www.hyperboxing.com boks konusunda buradaki arkadaşların yardımı çok büyük olucaktır.
     
    Klitschko bunu beğendi.
  19. Klitschko
    Offline

    Klitschko Yeni Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Boksör Ve Öğrenci :)
    Yer:
    Kadiköyyy..
    25 Nisanda maça çıktım İlk roundda bıraktı karşımdaki burnu kanadı hakem bitirdi bilginize.!:D
     
  20. Ahmets
    Offline

    Ahmets Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    :D hll olsun ilk resmi maçın mı ?
     

Sayfayı Paylaş