yrni baslicagim ama aklimda bir takim sorular

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve zLatans tarafından 25 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar konu yanlis yerde olabilir ozur dilerim nereye acacigimi bilemedim.

    Sizden yardim almak istiyorum yeni baslicagim 1.70. Boy 67 kiloyum kendime bi antreman programi yapmak istiyorum ama neye dayali olarak yapacagimi bilmiyorum

    Sadece bi bolge degil kol, kanat ,omuz ,karin ,göğüs bacak, calismak istiyorum ant programını hangi setler ne kadar olacagina kac gunde olacagina karar veremedim. Protein takviyesi yada baska takviyeler gereklimi onuda bilmiyorum sizden yardim istiyorum. Gunde okula git gel nedeni ile 15 km geckin yuruyus yapmis oluyorum.


    Kisacasi sizden istedigim antreman programini .neye nasil dayanarak ne aralikla yapmam gerektigi ve hangi takviyeleri kullanmam gerektigi.
     
  2. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    yardımcı olucak kimse yokmu ??????
     
  3. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yeni başlayacaksan yazıl bir salona zaten orada sana 1 aylık bir fullbody workout verirler ondan sonra splite geçersin
     
    zLatans bunu beğendi.
  4. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Iste bizim burasi gelismis bi yer degil salon yok o yuzden ekipmanlari alip kendi salonumu kurucam eve ama bazi sorularim var
     
  5. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Hiç mi gym yok kardeşim oralarda
     
    zLatans bunu beğendi.
  6. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Hic burdakilerin hepsi gobekli hantal acilsa is yapar ama is yapicak kimse yok ben ekipmanlarimi felan alcam gerekli bi ptogram tozlar felan ayarlasam gerisi kolay aslinda
     
  7. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Senin daha spor geçmişin yoksa 3-4 ay toz vs. kullanmana gerek yok kardeşim.Parana yazık olur.Doğal besinlerden alacakların sana yeterli olur bu süre zarfında
     
    zLatans bunu beğendi.
  8. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    1. Sene calismistim dogal olarak daha kaslarim gorunur şekilde ama tekrar baslamam lazim onun icin profesyonel olarak devam ettirmek istiyorum
     
  9. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Gerekli aletlerini al o zaman öncelikle
     
    zLatans bunu beğendi.
  10. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Antreman programimi yapip butun aletleri alicam alamadigim pahali aletleri zaten kaynakciyiz kendim yapicam . Ama demek istedigim su yapilcak hareketlere gore gerekli malzemeleri alicam
     
  11. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Senin işini ayarlanabilir dumbelllar bir tane uzun bir tane kısa bar ve ayarlanabilir sehpa büyük ölçüde görür.Ve tabiki ağırlıklıkları da unutmamak gerekir
     
    zLatans bunu beğendi.
  12. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Dokme dambil seti var sehba da var
     
  13. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Dediğim gibi uzun bar ve kısa bar da gerekli ayrıca sehpanın ayarlanabilir olması da şart
     
    zLatans bunu beğendi.
  14. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Tmm onu hallederim geriye kalan bi program. Yengem diyetisyen onlada tozlari diyet programini ayarlicam
     
  15. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    İşte orası sıkıntı kendine göre bir program ayarla kimse sana en iyi programı veremez buna vücudunu tanıyıp sen karar vereceksin.
     
    zLatans bunu beğendi.
  16. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam onu ayarlicam haftada 3 gun tum vucudu calistiracak şekilde yaklasik 2-.2.5 saat surecek sekikde ama tozlarin hangilerini kullanmam gerek ona karar veremedim
     
  17. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    Savas cebeci hocayı takip et bayagı bilgilenirsin
     
    zLatans bunu beğendi.
  18. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam takip edicem hemen. Ayri yeten forumda kullanma konusunda danisabilecegim kimse varmi. Mesela cretain ptotein tozu ve amino asiti bi arada alabilormiyim antrrmandan once ve sonra bunu sormak istiyorum
     
  19. JJJJJ
    Offline

    JJJJJ Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Alabilirsin ama Fullbody workout la olmaz kardeşim.Bölgesel çalışman gerekir
     
    zLatans bunu beğendi.
  20. zLatans
    Offline

    zLatans Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Nasil yani acik yazabilirmisin biraz
     

Sayfayı Paylaş