yol gösterici bilgileriniz lazım :(

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve agırsisman tarafından 12 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. agırsisman
    Offline

    agırsisman Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    merhaba,
    yaklaşık 10 yaşımdan itibaren yüzme+tekvando yaptım aralıklarla.şu an 90 kilo ve 19 yaşındayım.artık spor yapmaktan nefret eder hale geldim.eskiden spor yaptığım için vücudum şu an bu kiloyu göstermiyor ama hem sağlığım için,hem de görüntüm için bir an önce kilo vermek istiyorum.tekrar nereden başlayacağımı bilemiyorum ve açıkcası spordan artık nefret ediyorum.
    üniversite öğrencisiyim ve 2.öğretimim yani bütün gün boş vaktim var ama maddi durumum iyi değil spor salonuna yazılamıyorum.Şimdi bana yürü diyeceksiniz ama oturduğum yerde yürünecek alan yok tamamen yol her yer.bundan 2 yıl önce insülin direnci teşhisi kondu tesadüf eseri glucophage adlı ilacı kullandım doktor kilo vereceksin dedi ama onun da faydası olmadı.durdu tamamen kilo vermem.yemekle ilgili problemim yok bütün gün bişey yemesem açlık hissetmiyorum.sporla ilgili evde de motivasyon tutturamıyorum,lütfen yardımcı olun fikirlerinizi bekliyorum.
     
  2. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    insülin direnci olduğu için zayıflaman şart.en azından sağlık açısından.beslenmende 500 kalori civarı bir kısıtlamaya gidebilirsin.daha fazla altında düşme.2000 kalori harcıyorsan 1500 kalori almalısın yani.bence bir yerden başlaman lazım.motivasyonun sen kilo vermeye başladığında yerine gelecektir.proteine biraz ağırlık ver özellikle balık tüket haftada birkaç gün.yürüyemiyorsan ip atla fazla oturma hep hareket halinde ol.ama bunların dışında kaslarınıda çalştırman lazım çünkü kas kazandıkça yağları kaybetmen kolaylaşır hem daha kuvvetli olursun boş yere şekilsiz zayıflamazsın.2 adet dumbell alarak başla mesela bugün.bu foruma göz at 2 dumbell la yapabileceğin çok şey olabilir aslında.spordan nefret etme sebebin nedir?
     
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Hayır. Ağırlık çalış ve 1700 kalorilik bir diyet uygula. 2-3 hafta sonra kilo kaybı başlamadıysa 1500'e düş.Bundan sonra da klo kaybı olmadığı sürece 200'er düşüp 2 haftada 1-2 kilo kayıp olduğu sürece kalori miktarını değiştirmeden giderek rahatça kilo verirsin. Küçük bir mutfak tartısı ve fatsecretla kalori takibini yapabilirsin. Başta biraz zor olur, 1-2 hafta içinde otomatiğe bağlarsın. Bir süre sonra da zaten hesap bile yapmadan aşağı yukarı ne yediğini bilecek şekilde hislerin gelişir.
    Kardiyo isteğe bağlı,istersen yap, sevmiyorsan yapma.
     
    derin_aker bunu beğendi.
  4. agırsisman
    Offline

    agırsisman Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Teşekkürler bilgiler için.
    Spordan nefret etme sebebim çok dayanıksızım yani şöyle çok komik olacak ama bi oturuşta 50 mekik nefesim kesilmeden çekiyorum ama tüm vücut çalışması mesela kardiyo gibi hareketleri yaparken en fazla 5 dakika dayanabiliyorum artık ve çok üşengecim evde spor konusunda bu yüzden motivasyonum düşüyor.Kilo aldıkça zayıf insana tahammülüm de kalmadı bi de ondan sevmiyorum.Tamamen şişman içgüdüsü.
     
  5. tugaygs06
    Offline

    tugaygs06 Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2013
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    üniversitelerin spor salonları vardır ucuza orayı dene
     

Sayfayı Paylaş