Yoğunluk

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve HuLl0 tarafından 2 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. HuLl0
    Offline

    HuLl0 Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Şanlıurfa
    Derdim şu arkadaşlar.İstediğim bölüm gelmediği için iş yapan 2 yıllık bir bölüm yazdım aradan öss çalışmaya devam ediyorum.Bayağı yoğun oluyor anlayacağınız.Günde en az 5 saat ders çalıştığım oluyor. Okul günlerindede sabah erkenden okul vs. Bodyi bırakmayı denedim yapamadım. Sizdede olmuştur. Bağımlılık yapıyor bu spor. Bir bölge az çalıştığımda kafama takılıyor rahatsız oluyorum. Tam full programda çalışamıyorum yoğunluktan dolayı.Antrenmandan çalıyorum mesela;

    Kalf çalışmıyorum bacakta sadece quad çalışıyorum. Kalf yürürken gelişir diye tatmin ediyorum kendimi.Abs çalışmıyorum mesela squat deadlift gelişir diyorum.

    Mesela bu ay yaptığım programı yazayım. Belki bi eksik gören veya daha iyi bişey öneren arkadaşlar olur. Gelişim ne düzeyde olacak bende merak ediyorum not alıyorum ilerde paylaşırım yoğunluk gelişimi ne kadar etkiliyor görürüz.

    1.gün
    Bench press 3x10
    İncline bench press 3x10
    incline dumbell flys 3x10
    cable crossover 3x10
    triceps pushdown 3x10
    lying triceps extension 3x10
    cable overhead triceps 3x10
    2 gün off
    Barfiks
    One arm dumbell row 3x10
    Wide gripp pulldown 3x10
    Standing Lat Pulldown 3x10
    barbell curl 3x10
    ınclıne dumbell curl 3x10
    overhead cable curl 3x10

    1 gün off
    Leg press 3x10
    Dumbell shoulder press 3x12
    Side lateral raise 3x15
    One arm cable front raise 3x12
    Deltoid fly 3x15
     
  2. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.287
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    yuruyerek kalf gelismez, kalf ekle, abs konusunda haklisin ama agirlikla arada izole etmekte fayda var.
     

Sayfayı Paylaş