Yoğun Program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve canperx111 tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. canperx111
    Offline

    canperx111 Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,
    Bu 2.5 ayım olucak baştan söyliğim
    Boyum 1.87 Kilom 98

    Normalde Programım
    1 Gün Göğüs -Kol
    2.Koşu Cardio vb
    2 gün omuz -sırt
    Aynı şekil devam ediyor tabi bölgeler değişerek :)

    Bu Hafta Pazartesiden itibaren 1 hafta Hem Ağırlık Hem Koşu , Cardio birlikde yapmayı deniycem .
    Beslenmeye aşırı dikkat edicem öğün atlamıycam sizlere güncel olarak yorgunluk vb. gibi şeyleri bu konu başlığı altından yazıcam hadi bakalım hayırlısı:)
    Tavsiyesi veya yorumu olursa çok memnun kalırım
     
  2. "FURKAN"
    Offline

    "FURKAN" Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    şimdi burdan kilo fazla görünüyor ama sizin dış görünüşünüz nasıl onu bilemeyiz 2.5 ay oldu dediğinize göre fazla kiloları saklaycak bir vucut yoktur öncelikle kilolardan kurtulmanızı öneririm sanırım bi 10-15 kilo fazla var.
     
  3. canperx111
    Offline

    canperx111 Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 120 kgden 98 düşdüm 2.5 ay ağırlık çalıştığım aylar.
    önceden 4.5 ay cardio ve yağ yakımı icin ugrastım kemik ağırlıgım standart yüksekliğinde vucudumda yağ oranı cok az bu arada.
     

Sayfayı Paylaş