Yep yeni beslenme düzenim YARDIM SİZCE İYİMİ

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve newboddy34 tarafından 13 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. newboddy34
    Offline

    newboddy34 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaslar kendıme yep yenı beslenme programı hazırladım amacım kilo vermek daha onceden cok kilolu oldugum için sarkıklar oldu onları toplamak suan 87 kilo cıvarındayım hedefım 79 kilo olmak lütfen yardımcı olun FİTNESS- SPOR yapmıyorum ama gün içerisinde full dısardayım genelde evde yatmıyorum yanı

    Sabah : 2 adet haslanmıs yumurta biri tam digeri beyazı , 2 dilim çavdar ekmegi , 1 domatez , 1 salatalık , 4 adet zeytin , 1 kibrit kutusu kadar light beyaz peynir, 1 su bardağı light süt

    Öglen : 100 gr yulaf ezmesi 5 yemek kaşıgı yogurt ile karıstırılmıs , 100 gr lor peyniri , 100 gr tavuk gögüsü

    Akşam : 1 Kase çorba ( fark etmıyo genelde mermicek veya tavuk corbası ama ) 100 gr lor peyniri , 100 gr tavuk gögüsü , 1 domatez , 1 salatalık , 1 kase yogurt . ( keten tohum karışımlı )

    evet arkadaslar sizce iyimidir beslenme programım baştada dedigim gibi fitness ' a gitmiyorum ama gün içinde full dısardayım evde yatmıyorum yanı amacım kilo vermek 87 den 79 a inmek ve gögüslerdeki sarkmayı toparlamak . lütfen yardımcı olun


    NOT : arkadaslar birde gün içinde 5 litreye yakın su tüketiyorum ama protein agırlıklı beslendıgım için tuvalete cıkamama sorunum oluyo ne yapmam gerek? :(
     
  2. hzjackjuck
    Offline

    hzjackjuck Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Sarkmalar için spor şart hocam
     
  3. newboddy34
    Offline

    newboddy34 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    5 aylık kayıdım var salonda donuk ama spor ayakkabısı bulamıyorum bi bulsam baslıcamda :) malum ogrencıyız peki ya beslenme düzenim nasıl sizce ?
     
  4. tolgabaris
    Offline

    tolgabaris Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    100 gr lor ve 100 gr tavuk gogsunu bi anda yemek yerine ara ogune bolerek yemeni tavsiye ederim
     
  5. newboddy34
    Offline

    newboddy34 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
  6. Ömer F.
    Offline

    Ömer F. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Spor şart sarkık toplamak en zoru zaten, araştırmana gerek yok ben söyleyeyim sarkık toplamanın ameliyat dışında tek yolu kas yapmak oluyor. İnternette ilginç ilginç şeyler bulabilirsin deneme işe yaramıyorlar.
     
  7. newboddy34
    Offline

    newboddy34 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    beslenme düzenim nasıl peki abi ?
     
  8. Ömer F.
    Offline

    Ömer F. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Kaloriyi hesapla 2500 ü geçmesin ve antrenman başlangıcında yüksek tempoda squat yap yağ yakman için
     
  9. MrQmc
    Offline

    MrQmc Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Iyi forumlar dostum. Oncelikle cok saglıklı bir program olmus ellerine saglık. Sana tavsiye edeceğim onemli seyler var beni iyi okumanı tavsiye ederim. Ilk olarak güne baslangic saatini yazarmisin? Bende boyum 1.72 ve 95 kilodan 68 e dustum. Kilo probleminin ve deri sarkmasi probleminin ne demek oldugunu cok iyi biliri. Ancak bu sorunlarin ustesinden geldim cok sukur. Oncelikle gune baslangic saatini yaz lutfen..
     
  10. newboddy34
    Offline

    newboddy34 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    genelde sabah 8-9 en gec 10 abi
     

Sayfayı Paylaş