Yeniyim Bilgilerinize ve Yardimlariniza

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve 3363636 tarafından 18 Ekim 2005 başlatılmıştır.

  1. 3363636
    Offline

    3363636 Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    playboy
    Yer:
    ankara
    Arkadaşlar ben foruma yeni üye oldum (iyiki de olmuşum valla).Siteyi gezdim bayağı hatta çok çok faydalı şeyler var ilgimi çekti hepsi de.

    Ben evde vücut çalışmak istiyorum zaten çalışıyorum ama gelişigüzel ve bilgisizce yaptığımın farkındayım bunun için sizlerden yardımlarınızı ve bilgilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.4 er kiloluk 2 dumbell 1 adette yaymıdır nedir ondan var.

    62kilo 178 cm im.



    omuz kollar boyun göğüs ve karın bölgesi ni geliştirmem iiçin neler yapabilirim nasıl yapabilirim ayrıntılı anlatabilirmisiniz.

    Ayrıca tekrar bağışlayın set falan nedir ?Kusura bakmayın biraz cahil kalmışız?vaktiniz alacağım için şimdiden özür dilerim arkadaşlar umarım bilgilerinizi benimle paylaşırsınız.
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    merhaba sitemize hosgeldin.site icinde dolasirsan sorularinin cevabini bulabilirsin
     
  3. KARTAL_35
    Offline

    KARTAL_35 Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abicim yanlış anlamada hevesini kırmıym evde olmaz bu işş sen eniysi bi salona git.
     
  4. 3363636
    Offline

    3363636 Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    playboy
    Yer:
    ankara
    arkadaşlar saolun cevaplar için. siteyi dolaştım gayet ciddi ve faydalı bilgiler buldum.evde çalışacaz artık .bu aralar maddi sıkıntıdayım biraz salona gidemem.işallah 3-4 ay sonra salon işini de hallederim.


    bu arada vaktinizi ayırdığınız için saolun beyler.
     

Sayfayı Paylaş