yeniyim beslenme programım nasıl?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve umut1319 tarafından 21 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    sabah:1 tam 1 beyazı sadece 2 yumurta,domates-salatalik,1 bardak yağsız süt,90gr yağsız peynir,3 dilim tam buğday ekmegi
    ara:1 tane elma,50gr bir,5-6 tane fistik
    öğlen:160-170gr tavuk,4-5 kasık makarna/pilav veya bulgur,bol limonlu salata,2dilim tam bugday ekmeği,1ile yoğurt
    ara:1 şeftali veya erik,5-6 tane fistik,biraz beyaz leblebi,ayran
    akşam:3-4parça tavuk, veya yağsız kıyma,4-5 kasık makarna/bulgur veya pilav,1 porsiyon zeytinyağlı sebze veya kurubaklagil yemegi,1 kase yoğurt,salata
    ara:1 porsiyon meyve,yağsız süt,bir veya beyaz leblebi

    bu arada:boy 1.85 kilo 62
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Bence iyi kilo almak icin fakat sabah biraz daha yumurta ekleme imkaniniz varsa ekleyin ve yulaf ezmesi de ekleyebilirsiniz.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    peki kilomu korumak için bu programda nasıl bir değişiklik yapmam lazım
    bu arada yazmayı unuttum haftanın 4 günü ağırlık çalışıp 3 günüde 45 dakika koşu yapıyorum.
     
  4. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenileri:
    6.157
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Kilo alip vermen tamamen günlük kalori ihtiyacina ve harcadigin enerjiye baglidir,gün icindeki yediklerin ile harcadigin enerji esit ise ayni kilonu korursun bunuda sana kimse söyleyemez deneme yanilma yoluyla bunu kendin ayarlicaksin,gidisata göre hedefine göre diyetine eklemeler yada eksiltmeler yapicaksin.
     

Sayfayı Paylaş