yeniden başlıcam

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve onur606 tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. onur606
    Offline

    onur606 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrb. 3 sene önce kilo verme amacıyla 2-3 ay spor salonuna gittim. 20 kilo verdim. sona elim kırıldı ve bırakmak zorunda kaldım. tekrar başlayamadım. ve verdiğim o 20 kiloyu tamamiyle olmasa da büyük bi kısmını geri aldım. şu anda 179 boy 103 kiloyum. artık spor salonuna gitme imkanım yok. o yüzden eve mekik sehpası çalışma istasyonu ve dambıl aldım. ancak aradan kaç yıl geçince spor salonunda kendime yetecek kadar öğrendiğim çoğu şeyi unutmuşum. özellikle kaç kilo ağırlıklarla çalıştığım. forumu baya dolaştım. çok faydalı olacak programlar war. ancak kilo yazmıyor. ztn body building için çalışanla kilo verme amacıyla çalışan kişinin aynı ağırlıkta çalışması doğru mu onu da bilmiyorum. nasıl bi yol izlemeliyim yadımcı olur musunuz
     
  2. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Hacım ıcın agırlık 8 tekrarı zor cıkarabılecegın bır agırlık olmalı..Yanı 9-10 tekrar yapamamalısın o agırlıkla..8. tekrarın son guclerınle olmalı..

    Defınasyon amacında ısen (yanı yag yakma) 12-14 tekrarı zor cıkarabılecegın bır agırlık olmalı..

    Anlasılır oldu mu?..En fazla bu kadar acık anlatabıldım..
     
  3. onur606
    Offline

    onur606 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw anladım. forumdaki programlar bana uygun mu yeni program edinmeli miyim?
     
  4. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Yeni başlayanlar forumundaki sabit başlıkları ve sık sorulan soruları okursanız çok temel konular hakkında oldukça fazla bilgilenebilirsiniz.

    Kaç kg ağırlık kaldıracağınız size bağlıdır.
    umur35in dediği gibi hacim kazanmak amacıyla ağırlık kaldırılırken son tekrarlarda sizi son derece zorlayacak ağırlıklar belirlemeli ve tekrar sayılarını düşük tutmalısınız.

    Forumda evde dumbell ile çalışma programları var.
    FleXoR hocanın programlarını uygulayabilirsiniz.

    Bunun dışında sizden ricam açıklayıcı başlıklar açmanız ve başlık açmadan forumda arama yapmanızdır.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş